Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, panie Phoenix, ale jemu nie podoba się nic (i wcale nie bronię tu tego screena, bo faktycznie nic na nim nie ma). Owszem, ma do tego prawo, nie zabraniam mu tego, tylko stwierdzam pewne fakty.

 

PS Ja wcale się nie kłócę, jakby ktoś się pytał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nazywa się "Nad czym aktualnie pracujesz?", ja akurat robię taką sobie gierkę. Nawet pewnie jej nie opublikuje przynajmniej nie w takiej fazie jak jest teraz. W sumie lepsze są takie screeny niż screen z menu lub brak i czysty tekst że pracuje nad grą w której jednym samolocikiem strzelamy do drugiego. A temat stał pusty przez 2 dni więc trzeba go było rozruszać i jak widać udało mi się. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, jeżeli mu się nie podoba, to ma prawo krytykować, panowie Lion i szmalu :).

Drogi Panie Phoenix, pragnę zauważyć że Krytyka krytyką ale mógł po prostu napisać że projekt mu się nie podoba

lub/i podkreślić co jego zdaniem powinien zmienić/dodać by był lepszy

 

co jednak nie zmienia to faktu ze temat powstał między innymi dla takich screenów by nie zakładać X tematów w zapowiedziach, więc stwierdzenie Pana MXQ o rzekomym chwaleniu się jest w tym przypadku nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
co jednak nie zmienia to faktu ze temat powstał między innymi dla takich screenów by nie zakładać X tematów w zapowiedziach, więc stwierdzenie Pana MXQ o rzekomym chwaleniu się jest w tym przypadku nie na miejscu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spinacie się jak starcy, przecież to tylko screen z mysiej piczki. A tak btw. używając GM:S wątpię, by projekty nadawał profesjonalizmu jego autorowi.

Nie sądzisz że pisanie gier w Game Makerze w ogóle nie jest profesjonalne. Ja póki co chcę w ogóle coś zrobić bo 4 lata jestem na forum, a z mojego komputera na forum nie licząc konkursów wyszła raptem 1 gra, (a właściwie 0 bo w między czasie wymieniłem komputer) którą skroiłem w 5 godzin. Do tego była w połowie na klockach robiona. Nie mów mi więc tutaj o moim profesjonalizmie, bo go nie ma i dopóki nie będę posługiwał się C++ jak łaciną podwórkową to raczej nigdy nie nazwę się profesjonalistą. ;P

 

PS. Dodajcie jakąś emotikonę pod kombinacje ";P"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzisz że pisanie gier w Game Makerze w ogóle nie jest profesjonalne. Ja póki co chcę w ogóle coś zrobić bo 4 lata jestem na forum, a z mojego komputera na forum nie licząc konkursów wyszła raptem 1 gra, (a właściwie 0 bo w między czasie wymieniłem komputer) którą skroiłem w 5 godzin. Do tego była w połowie na klockach robiona. Nie mów mi więc tutaj o moim profesjonalizmie, bo go nie ma i dopóki nie będę posługiwał się C++ jak łaciną podwórkową to raczej nigdy nie nazwę się profesjonalistą. ;P

 

PS. Dodajcie jakąś emotikonę pod kombinacje ";P"

GM jest dość rozbudowanym narzędziem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
dopóki nie będę posługiwał się C++ jak łaciną podwórkową to raczej nigdy nie nazwę się profesjonalistą. ;P

Dopóki tak będziesz sądził to "profesjonalistą" nie zostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, objective-c na przykład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
no, objective-c na przykład

Albo jakikolwiek :)

 

A co do tych z b. podobną składnią to masz jeszcze Java, C# - czyli także Unity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jeszcze widok izometryczny i mamy Fallouta. Świetna, oltskólofa grafika (wiem, już pierdyliard osób to stwierdza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

nie przypominam sobie byś dodawał filmik z gameplayem, a byłaby to rzecz pomocna przy ocenie, zwaszcza na takim już poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Na szczęscie nie na mobilne urządzenia ; )

 

btw: pierwszy raz próbuje coś z wektorami, ciężko idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ale na co to jest? Bo sama rozgrywka wygląda cholernie mobilnie

 

also, myślę że fajniej by te cienie pod postaciami wyglądały jakbyś je zrobił w ten sposób:

 

ylZQ1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ale na co to jest? Bo sama rozgrywka wygląda cholernie mobilnie

Na PSV

 

A co do cieni to one tak tylko są do prezentacji, w ostatecznych spritach ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...