Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz :) niech pokazuje sobie celownik ten poziom rozrzutu, ale weź zmniejsz rozejście się sprita, bo padne...

Strzałki są tak oddalone od sb, że szoking, widziałeś ty w jakiejś grze takie coś? :huh:

Te oddalenie się od sb strzalek powinno być 2x/3x mniejsze i bendzie miodzio. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz :) niech pokazuje sobie ten poziom rozrzutu, celownik, ale weź zmniejsz rozejście się sprita, bo padne...

Strzałki są tak oddalone od sb, że szoking, widziałeś ty w jakiejś grze takie coś? :huh:

Te oddalenie się od sb strzalek powinno być 2x/3x mniejsze i bendzie miodzio. :thumbsup:

 

Co ty jarałeś tak w ogóle ? Broń ma taki rozrzut i nic nie poradzisz. To jest obliczane z kąta rozrzutu. Mgłę oceniaj a nie tu sceny robisz.

 

Edit:

 

screen24platformshooter.png

 

Trochę pogrubiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty jarałeś tak w ogóle ? Broń ma taki rozrzut i nic nie poradzisz. To jest obliczane z kąta rozrzutu. Mgłę oceniaj a nie tu sceny robisz.

Naszczęście nic nie jarałem. :D

Broń ma taki rozrzut i nic nie da się poradzić? To jest obliczanie z kąta rozrzutu?

Napewno się da jakoś zmniejszyć odległość...

 

A mgłe daj wyższą i bendzie git.

 

EDIT: A to z twojego edita jest już git :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@rcixxx Dla czego ta mgła jest pod ziemią?

 

Ponieważ ma małą maskę. Gdybym dał precise spritowi mgły i innych obiektów to nie wiedzieć czemu te obiekty stają się całkiem niewydajne a przy kolizji z obiektem solid fps'y lecą na łeb na szyję. Coś za coś, ale tak tragicznie to nie wygląda chyba ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj te mgle za warstwa podloza i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

screen27platformshooter.png

 

Zrobiłem wszystko jak pisaliście ale musiałem parę rzeczy zmienić bo to po czym się chodzi jest backgroundem a "prawdziwa" ziemia ma odznaczone visible. Przy okazji zmniejszyłem jeszcze bardziej maskę mgły i części ciała, dzięki temu stały się jeszcze wydajniejsze i jeszcze ładniej się układają :). Widać, że przy 40 obiektach mgły + zombie (po 14 obiektów na jednego) + reszta fps'y spadły tylko o kilka (słaba, ale to bardzo słaba karta graficzna :)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Coraz lepiej to zaczyna wyglądać. szczególnie jak się porówna z pierwszymi screenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...