Skocz do zawartości

Jak wyśrodkować obiekt na view?


Paqoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem wielu kombinacji. Chyba trzeba podzielić coś na 2. Tak mi się wydaje.

 

Chodzi mi o to żeby obiekt był na środku ekranu w każdym punkcie mapy. Czyli nie ważne gdzie jestem, obiekt jest na środku ekranu.

 

Ktoś wie jak takie coś wykonać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
x = view_xview[0] + view_wview[0] / 2

y = view_yview[0] + view_hview[0] / 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie używasz mózgu, to przykre i smutne niezmiernie, współczuje bogu.

PRZEGRAŁEŚ! :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przesuwa ten obiekt tylko o polowe dlugosci i szerokosci viewa.

Bo ma byc na srodku, tak? I nie przesuwa tylko ustawia na tej pozycji.

To powinno byc wzgledem aktualnej pozycji viewa.

A view_xview[0] + .... to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

O kur pakło, ja się im dziwię, że oni nadal chcą ci pomagać.

 

 

Próbowałem wielu kombinacji. Chyba trzeba podzielić coś na 2. Tak mi się wydaje.

kwintesencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem o co chodzi.

 

To przesuwa ten obiekt tylko o polowe dlugosci i szerokosci viewa.

 

Nie podaza nigdzie. To powinno byc wzgledem aktualnej pozycji viewa. Jesli np. przesuniemy go w pokoju, to nie bedzie dzialac.

 

I do cholery jest względem aktualnej pozycji:

 

x = view_xview[0] + view_wview[0] / 2

y = view_yview[0] + view_hview[0] / 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile czasu mi to zajmie.

pro tip do reszty: pytanie retoryczne nie jest godne odpowiedzi, wiec nie odpowiadajcie mu, serio :)

 

Powodzenia z tym pakło, świat leży u Twych stóp, grunt to myśleć pozytywnie, reszta zrobi się sama! :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Chodzi ci Paqoo o takie coś??

GML
if(view_current==0)

{

x=view_xview[view_current]+100;

y=view_yview[view_current]+100;

}

 

tylko pozycje se zmień na środek bo nie wiem jakie masz tam wymiary.

 

GML
if(view_current==0)

{

x = view_xview[view_current] + view_wview[0] / 2;

y = view_yview[view_current] + view_hview[0] / 2;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda twój kod będzie działać, ale trochę dziwnie on wygląda.

GML
if(view_current==0)

{

x = view_xview[view_current] + view_wview[view_current] / 2;

y = view_yview[view_current] + view_hview[view_current] / 2;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
ale chciało się tobie łączyć dwa kody? to już nie lepiej było szybko dopisać?

Jadłem akurat drugą ręką, a nie lubię jedną pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...