Skocz do zawartości

zmina depth


bluks

Rekomendowane odpowiedzi

Może pytanie dla niektórych wyda się śmieszne, ale chcę zmienić depth pojedynczego sprita który jest tworzony przez event draw i nie wiem jak. I się pytam bo to by mi bardzo pomogło.

Oczywiście można to zrobić przez oddzielny obiekt ale chciałbym tego uniknąć.

Proszę o szybką odpowiedz. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

powiem szybko i zwięźle:

 

depth = <jakas liczba>

 

Oczywiście gdzie jest <jakas liczba> masz wpisać konkretną liczbe np 1,2,3,5,100

Kazda liczba liczy sie jako ilosc pikseli w dol bodajze

 

Ale to do obiektu a nie tworzonego sprita.

 

A potrzebujesz dokladnej wartosci do depth ?

Jezeli chcesz narysowac w 1 obiekcie, w ktorym jeden sprite jest pod drugim to wystarczy najpierw wpisac kod do dolnego sprita

Ale to zalicza się do tego obiektu a mi chodzi aby się zaliczało do wszystkich w koło.

To trochę jak 1.kturas depth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio już ten temat był poruszany, nawet kilka razy. Nie da się czegoś takiego zrobić, przynajmniej nikt z nas nie wymyślił na to sposobu. Muszą być osobne obiekty, kropka.

Lecz, możesz rysować je w odpowiedniej kolejności (każdy kolejny jest wyżej), może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...