Skocz do zawartości

Zablokowane Płynne obracanie na dany direction


Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu dręczy mnie ten problem:

jak zrobić płynne obracanie do jakiegoś direction?

tj przyklad:

GML
//Create:

direction=0;

docelowy_dir=350;

 

//Step:

if direction<docelowy_dir direction+=1;

else if direction>docelowy_dir direction-=1;

 

i co ten kod zrobi?

zamiast pojechać:

350

...

355

...

360=0 i gotowe

to on pojedzie:

350

...

...

...

300

...

...

...

200

...

...

100

...

50

...

20

..

0 - dopiero teraz gotowe

 

 

no i jak taki schemat zrobić żeby automatycznie jechało?

i proszę o kod z wytłumaczeniem bo słaby jestem z matmy, nie znam jakis sinusów, abs'ów itd

 

e: tj z matmy mam same 5 i 6, ale nie uczymy sie na tym poziomie. teraz np. (żal) powtarzamy setny raz to co bylo w podstawowce, np jaki to kąt rozwarty, ostry ... żenada ja już bym chciał wyższy poziom dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...