Skocz do zawartości

Solitary Yeoman 2: OTEL, Extreme


Egzekutor

Rekomendowane odpowiedzi

Ściągam. po screenach widać że ładna. Grafiki pasują do siebie. Czy wspomniany błąd wydarzy się mnie to się okaże.

Jeśli jest problem z optymalizacją to ja zalecałbym deaktywacje objektów poza viewem. Przy dużych mapach to może być bardzo przydatne.

Był taki temat, zaraz poszukam :)

 

Edit.

znalazłem u siebie w którejś z gier:

GML
instance_deactivate_object(object1);

instance_deactivate_object(object2);

instance_deactivate_object(object3);

instance_activate_region(view_xview,view_yview,view_wview,view_hview,true);

 

instance_deactivate_object(object1); - To jest powtarzalne, tutaj wymieniasz objekty które mają być deaktywowane poza viewem np. elementy otoczenia

 

Zagrałem, mam jakieś załamania światła ale to pewnie przez to że wyłączyłem rozmycie

na full detalach działa na 15 fpsów na 4gb ramu i 4 rdzeniach. Coś jest nie tak xD

Ocenie raczej jutro, pogram i ocenie gameplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

AAAAA!!! Ta gra nie działa, jakiś błąd mi wyskakuje po tych zmarnowanuch 10 minutach czekania.

A potem jeszcze ten raport o błędach. Oczywiście że wyślę! A co?

 

:rolleyes: gdybym wiedział jak tu się wstawia ocene :rolleyes:

- to na pewno wstawił bym 2/5 albo 3/5, ale jednak mam zły dzień więc 2/5 <_<

 

...

 

oho, znalazłem ocene

 

 

warn za bezpodstawne wystawienie oceny.

co nas obchodzi, czy masz zły dzień czy nie? Dlaczego oceniasz grę jeśli nawet w nią nie zagrałeś?!

Nie podoba mi się taka postawa i za to będę karał...

Marek.S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umiesz czytać?

Ps. Tym co gra nie działa prosił bym o powstrzymanie się od ocen lub powstrzymania się od obniżania ocen z powodu wymagań sprzętowych. Trwają pracę nad zoptymalizowaną ver. 2.00

I takim ludziom jak ty powinien należeć się solidny ban za ocenianie gry jak nawet nie zobaczyłeś jej najmniejszego skrawka nie mówię o screenach ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Japanstache nie jest dla mnie wzorem, nie mówię o czymś złym, tylko o tym, że nie staram się nikogo naśladować. Dobra, nie o tym ten temat. Czyli, zoptymalizować grę, żeby działała bez problemów, jak to będzie gotowe to gra z tego co widzę jest ciekawa.

 

EDIT:

 

Nie wiem za co ten raport ale jeżeli chodzi o to co napisał quanaroo to oceny nie wystawiłem (temat o grze, nie o głupich postach, sam raport wystarczy, pisanie postów tego typu nie dotyczy tematu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"[...]ilość w 1 misji jest ponad 2,5k obiektów."

Zrobiłem eksperyment. Stworzyłem 2,5k obiektów, które miały sprite'y 64x64 i nic nie robiły. Wyszło 17-20 fps... Dlatego nie ściągnę tej gry i nie ocenię jej. Myślę, że nawet by mi na kompie nie poszło :(

Lubię tego rodzaju gry, a ta sprawia wrażenie solidnie wykonanej. Poczekam, aż wyjdzie zoptymalizowana i jeśli pójdzie mi na komputerze, ocenię ją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu zbanujcie tego dzieciaka, wystawia oceny po screenach samych, pisze bzdury i ośmiesza się jak nie wiem co. Marmot do roboty

 

 

A Pana prosimy o zapoznanie się z 16 pkt regulaminu, jeśli post został zraportowany to na pewno ktoś z redakcji się tym zajmie... Nie potrzeba Twoich dodatkowych komentarzy...

Marek.S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"[...]ilość w 1 misji jest ponad 2,5k obiektów."

Zrobiłem eksperyment. Stworzyłem 2,5k obiektów, które miały sprite'y 64x64 i nic nie robiły. Wyszło 17-20 fps... Dlatego nie ściągnę tej gry i nie ocenię jej. Myślę, że nawet by mi na kompie nie poszło :(

Lubię tego rodzaju gry, a ta sprawia wrażenie solidnie wykonanej. Poczekam, aż wyjdzie zoptymalizowana i jeśli pójdzie mi na komputerze, ocenię ją ;)

Co prawda mówisz, że nic nie robiły ale w mojej grze obiekty poza viewem są deaktywowane. Chociaż i tak więcej niż 25 fps-ów byś nie miał. W piątek powinna wyjść zoptymalizowana wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie te same błędy co u innych, czyli "Access violation...", raporty Windowsa, i koniec :( Fakt faktem, iż mam słabego kompa :P Oceny nie wystawiam. Zobaczę jeszcze na laptopie, lepszy :P Ale po screenach zapowiada się ciekawie ;)

 

E: Ups, daty nie zauważyłem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko do egzekutora:

Z jakiego systemu operacyjnego to odpalales?

 

Ja odpalalem na 3 roznych pc (2 to xp jeden 2000) z ilością 1gb ramu 2gb ramu i 2,5gb ramu. Niestety na zadnym nie dzialala. Pozatym komputery maja grafike 256mb lub 512mb, i procka 2,2ghz wzwyż. Wiec nie są to jakieś dziadowe komputery. Popraw to bo mam chęć sprawdzić twoją gierkę :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Was nie rozumiem, odpaliłem tą gierkę na dwóch kompach z dwoma różnymi systemami i na obu działała... O.o

 

Dobra, ktoś ma pomysł skąd biorą się te błędy ;d ? Bo to jednak dość ciekawe zjawisko, tym bardziej, że ta gra z żadnych dlli ie korzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten błąd. Sprawdź co wyrabiasz z surface'ami. To może być to. Mam teorię, że 1/3 kart graficznych(plus te stare) oraz karty zintegrowane nie chwytają kombinacji tylu elementów robionych przez program(aka GM) podnoszący ,,nieco'' wymagania.

 

E:

Obecnie siedze na zintegrowanej karcie intela(Intel express chipset family, model 965).

E2:

Kiedy wyłączałem "po swojemu" Twoją grę zobaczyłem, ze zużywa 500 mega ramu, a zacięło się WYŁĄCZNIE w fazie wczytywania. Zdecydowanie wywal te wszystkie bitmapy do źródła zewnętrznego i wczytuj kiedy będą potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, witam, witam gorąco :D

Mam zaszczyt przedstawić wam Solitary Yeoman 2: Extreme. Wiem, że się leniłem i ta wersja mogła być już ukazana w styczniu ale chyba nie macie mi tego za złe ;p Tak więc tutaj link do downloadu: >>DOWNLOAD<< (zaraz dodam 2 mirrora). Jest to zoptymalizowana wersja tak więc każdemu pójdzie. Jutro ukaże się NORMALNA wersja z optymalizacją. Tak więc w wersji extreme zaczynamy od 3 misji. Grafika praktycznie nie uległa zmianie natomiast muzyka tak. Najbardziej zmienił się gameplay. Od razu mamy każdą broń a do każdej masę amunicji itp. Wrogowie są o 5 razy wytrzymalsi niż w normalnej wersji i obrażania przyjmowane o 5 razy większe, więc zalecam wykonywać uniki ;p Ogółem rozgrywka jest szybsza i efektywniejsza. Tak więc zapraszam do zabawy :)

Enjoy!

BTW. Nie używajcie opcji TESTUJ w opcjach bo nie jest zrobiona pod wersję Extreme. Wymagania są malutkie nie sugerujcie się tym testerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...