Skocz do zawartości

Atomicland


blondi

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Atomicland

 

Gatunek: TDS

 

Opis: W sumie nie ma fabuły.Siepiesz i tyle:D.chciałem wam pokazać mój daaaaaaaaawny projekt zprzed roku...a że znalazłem go jakoś przypadkiem to stwierdziłem że go zaczne znowu robić....Więc tak nie jest RPG,Platformówka,MMORPG ani jakieś inne gówno tylko czysty TDS!W którym na ekran powoli wypływają fale przeciwników którzy pod naporem amunicji stają się garmażerią...Na razie gra jest we wczesnym stadium póki co:

-jest 13 broni

-4 rodzaje mięsa(mięso=przeciwnik)+ jeden mini boss

-3 bonusy

-Level Upy jako nagroda za rzeź dokonaną

-no i wiele bugów do naprawienia:D

ale z czasem będzie ich coraz mniej.hehe jak da rade to demko wrzuce.

(dla tych co wiedzą o co chodzi to wielką inspiracją była gra crimsonland:D)

 

Autorzy:Ja

Programowanie:
yyyyy...w sumie to ja:D.Reszta w creditsach będzie

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja i tylko ja

Muzyka:
Internet.Reszta w creditsach będzie

 

szacuje że skończe robić i opublikuje tak ok miecha

Screenshoty:

screen1

screenshot105.jpg

screen2

screenshot103.jpg

screen3

screenshot101.jpg

Nowe
Screeny!Świeże jeszcze z dzisiaj!(20.08.2009)

screen1

screenshot111.jpg

Screen2

screenshot116.jpg

więc w sumie to tyle...zmieniłem sprity naboji tam u góry(jak porównacie są mniejsze i niebieskie...na razie:D)zmieniony background,zmniejszona rozdzielczość,no i nowy rodzaj przeciwnika...więc powolutku idzie coraz lepiej:D

UPDATE (21.8.2009)

dodałem 2 nowe bronie

-dysk którym można rzucać w przeciwników.działa jak bumerang i po chwili wraca sięjąc trupy wokół:D

-PIŁA MECHANICZNA!

zmieniłem na razie

-inteligencje w części bo nikt nie od na mój temat w innym dziale:P

-ładowanie niektórych broni

-2 nowych przeciwników

-1 boss

Więc reasumując na pewno pełna wersja lub demo będzie odbiegać od tego.

Zaraz do dem i programów dodam demo! oby się spodobało...

 

a tu macie screeny z dwoma nowymi broniami.

screen1:

(To obok kursora to ten dysk)

 

screenshot105_2.jpg

screen2:

PIŁA MECHANICZNA!

screenshot108_2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówie że wszyskim:/ mówiłem że to co mi brakowało...na pewno więcej broni a nie np 5 rodzajów shotguna,więcej bonusów i 'zamknięte'plansze np w miastach ruinach itp...po prostu nie będzie tak łatwo np w tunelu gdzi nie ma gdzie spieprzyć nie?więcej przeciwników!I mięso!Tutaj da rade rozwalić go na części!Tego mi brakowało też.I tak na razie jescze dużo przedemną ale cóż.Mam nadzieje że sprostam oczekiwaniom.Póki co sprawdzam przy ilu przeciwnikach i efektach gra wydoi póki co daje rade przy zalewie ok 600 przeciwników na planszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA pewno zrobie...Dlatego poki jestem w fazie tworzenia możecie w tym temacie podawać to co wy byście chcieli

na razie bronie są takie:

colt

ak47

mp5

fnp90

shotgun

jackhammer(taki lepszy shotgun)

laser

laser rozbijający(po uderzeniu tworzy małe wiąki raniące przeciwników)

wyrzutnia rakiet

rakiety samonaprowadzające

miotacz ognia

snipera(zabija KAŻDEGO jednym strzałem ale jest strasznie wolna)

Gauss

 

Więc czekam na propozycje.Ale i tak dalej będe dodawał bronie dalej:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie zamiast rpg zrobiłem tą wurzutnie rakiet...hehehe szybsza i więcej destrukcji...na razie walcze z optymalizacją w tym sęsie żeby dało się zabić jak najwięcej przeciwników bez ścięcia na fps...normalnie to tak jeżeli na ekranie jest ok 500-600 przeciwników i ok 200 instancji krwi to ewentualnie spada o 1 fps ale to i tak jest za mało...na razie marze o tym zeby dało rade dojś do 800ok. ale z broniami to na pewno będe dodawał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z plasmą czemu nie ale z bumerangiem trzeba będzie pozmieniać że np zkosi nie wiem 6 przeciwników i wraca...bo jakby miał przewalić nap na raz lub po kolei jeden za drugim ponad stu wrogów i przelicz skrypt to ojeju...ale zobaczymy co da rade zrobić:D...bez problemu dawajcie pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piłe mechaniczną właśnie robie!Hehehe:]

 

w sumie planowo to ja sam zrobie tak ok 25-30 broni kończąc na -mini-atomówkach czy granatniku wystrzeliwującym bomby w mięchu w którego kierunku będą iść przeciwnicy i potem KA-BUM!!!ale jeżeli będzie dość pomysłów od was jak i innych to może być więcej...Możecie też podawać p[omysły na przeciwników itd...póki co jes:

-taki niby instekt :P

-mały stworek z wielkimi łapami

-niby wąż z łapami

-zombiak

-mini boss(nie zdradze jak wygląda)

-i taka jaby żywa bańka która po zabiciu eksploduje(jest na jednym screenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może takie małe gnoje samobójcy, pada od jednego strzalu, jak dotknie bohatera to wybucha zabierajac mala ilosc energi, ale za to jest bardzo szybki i działa w grupach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić takie bronie:

-Miotacz oleju(lejesz nim tak ja wóz strażacki leje wodą, tylko mniejszy strumień. Ma być to czarna plama która powoli znika, a przeciwnicy się na niej ślizgają, minusem było by to, że gracz też się ślizga, ale słabiej)

-Miotacz wody(lejesz wodą po wrogach, i ich odpychasz, mogą zostać plamy na ziemi)

-Mina(zostawiasz ją, a kiedy wróg się zbliży wybucha)

-Kij bejsbolowy(uderzasz nim we wrogów, a wróg trochę odlatuje do tyłu, traci trochę hp. Po uderzeniu regeneruje się siła, czyli że np. kiedy uderzysz po 2/5 sec możesz uderzyć jeszcze raz)

-Miecz(to samo co kij bejsbolowy, tyle że nie odrzuca wrogów, ale zabiera więcej hp)

Możesz zrobić takich przeciwników:

-Dzik

-Wilk

Jeśli chcesz więcej pomysłów, napisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No takie jest dobre...niby tam "troche" mądrzejsze ai mam ale trzeba popracować nad tym tak jak ty piszerz że w grupach...albo coś z pathem czy waypointami...na razie mam coś takiego że co jakiś czas przelatuje przez plansze śmierć zostawiając każdego kogo dotknie z 1 hp.A co do rozwalających się gnojków to do duże coś zielone na jednym screenie to po zabiciu wybucha ulatniając zielony gaz(który potrafi stojąc blisko uchlać prawie połowe życia)...ale na pewno wykorzystam z tymi szybkimi...albo psy które będą zatruwać czy cóś...ale czekam na dalsze propozycje

a oto moje dzisiejsze dokonanie!Udalo mi się zrobić trupy i krew na surface!Przez co nawet przy ilości ponad 2616 (dzielcie to na pół,czyli 1308 krwi i 1308trupów)gra nawet nie spada poniżej 57 fps!

patrzcie!

screen:

screenshot123.jpg

 

aż gra odrazu klimatu większego nabiera!Jak w crimsonlandzie!przy tylu trupach nie wiadomo co się dzieje!hahaha!:D

(tak na boku to 30/60 to są fps ale dlatego że tak u mnie działa bullet time.tam pod zyciem jest taka ikonka mala klpsydry i zielony pasek...zeby nie było że kłamie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj w opcjach możliwość ustawienia, żeby trupy i krew zanikały.

Z bumerangiem chodziło mi o to, że zabiera jakieś tam obrażenia wrogom, dolatuje do końca swojej trasy, wraca i możesz oddać następny strzał. To, że kosi setki wrogów to taka metafora była, nigga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie trupy na surface wrysowuje gdy umieraja i tylko drawujesz tego surface'a na tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietaj, ze w takiej grze chodzi o grywalnosc. Nie o setki broni, czy waskich korytarzykow. Crimsoland tego nie mial, a i tak w niego grali :) Oczywiscie to wszystko doda grze smaczku, ale boje sie, ze znowu zapowiada sie super a okaze sie zupelnie inaczej. Czekam chociazby ma filmik, zeby zobaczyc czy podolales zadaniu i stworzyles plynna rozgrywke. :)

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi sięuda to postaram sięnawet dzisiaj dać filmik na youtube i linka potem,ale nie gwarantuje.Gra i tak pozostawia jeszcze wiele do życzenia.Teraz przacuje nad bardzej wydajną i mądrzejszą sztuczną inteligencją bo ta to jak bydło leci na razie.Juz wykorzystałem pomysł piły mechanicznej i bumerangu(zamiast bumerangu jest dysk z ostrzami).więc mam nadzieje że jeszcze trochę podszlifuje i będzie ok.A tak na boku to nawet nie myślałem żeby dorównać czy coś crimsonlandowi.Po prostu chciałem zobaczyć co z tego wyjdzie.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...