Skocz do zawartości

Zzk Adventures


Xarfron

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: ZzK Adventures

 

Gatunek: przygodówka

 

Opis:zły potwór porywa wszystkie dzieci w krainie , dzielny wilk i kotka zbierają siły by pokonać złego potwora i uratować porwane dzieci.

Lecz by tego dokonać będą musieli zejść do wnętrza ziemi korytarzem ukrytym w wielkim posągu emanującym złą energią ,by dostać się do ukrytego korytarzu , aby tak się stało będą musieli uaktywnić 8 laserów rozmieszczonych w 8 rożnych krainach których kryształy zasilające zostały ukryte w tych ze krainach, każda z maszyn potrzebuje 4 kryształów zasilające 

lecz by je zdobyć będzie trzeba pokonywać zastępy potworów jak i rozwiązywać łamigłówki

(fabuła może jeszcze ulec zmianie)główne mapy

 

- kraina Zzk

- bagna

- polana

- śnieżna góra

- wulkan

- pustynia

- cmentarzysko

- śnieżna kraina

- wyspa piratów

- zamek zagłady

 

Przedmioty

- puszki z rybą

- medaliony w kształcie łapki

- klucze

- kryształy Energi

- item do odzyskania specjalny dla danej krainy

 

wrogowie:

- warm rot

- armored warm rot

- poky bom

- poky pf

- poky bang

- aromored poky bom

- armored poky bang

- iskierki :lodowe, ogniowe, wodne,piaskowe,bagienne, mroczne

 

postacie :

- Zły potwór

- Igor

- Wilczek

- Kotka

- Drako

- Mama Mu

- Lawand

- Wspinacz

- Mrozek

- Promyczek

- Surfer

 

CDN.....

 

Autorzy:

jak na razie tylko ja :P

Screeny:

 

zzknew.jpg

level testowy (polana):

ZZK009.jpg

------------------------------

gracz:

zzkplayer.png

 

opening (czy coś :P nie wiem ogólnie moje logo w grze) :

 

oraz takie wczesne demo :P czy cuś :)

>>Tu<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mi sie zdaje czy po screenach widac, ze brak teksturom interpolacji? :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka będzie miała klimat, ale tekstury musisz na pewno zmienić. Są po prostu okropne! Takie pstrokate, rażące. Muszę być bardziej delikatne, może trochę rozmyte...

 

EDIT: Interpolacja to takie jakby wygładzenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze ta gra skierowana głównie będzie dla dzieci , tak od 6-7 do góra 10 lat,

a dzieci luba pstrokate kolory. :P

 

ale jak już wyżej wspomniałem textury mogą się jeszcze zmienić,

na jakie tego jeszcze nie wiem.

 

EDIT: Interpolacja to takie jakby wygładzenie

tak podejrzewałem ale pewien nie byłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zupełnie swoją drogą

Lecz by tego dokonać będą musieli zejść do wnętrza ziemi korytarzem ukrytym w wielkim posągu emanującym złą energią ,by dostać się do ukrytego korytarzu , aby tak się stało będą musieli uaktywnić 8 laserów rozmieszczonych w 8 rożnych krainach których kryształy zasilające zostały ukryte w tych ze krainach, każda z maszyn potrzebuje 4 kryształów zasilające

lecz by je zdobyć będzie trzeba pokonywać zastępy potworów jak i rozwiązywać łamigłówki

to zdanie to prawdziwa łamigłówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na tych screenach widać tylko masę oczojebnych pixeli, a nie mapę! :(

to wynika z braku optymalizacji textur, które dodam,

oraz kiepskiego systemu świateł w gm. 

A tak zupełnie swoją drogą

to zdanie to prawdziwa łamigłówka.

tak jak i gra :P

 

w skrócie : odwiedzamy 8 leveli na których jest po 5 kryształów

odpalamy lasery niszczymy posąg , i wchodzimy do ostatniego levelu "zamek zagłady" gdzie walczymy z bossem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ty to GMowym 3D robisz? Pogięło? O.o

tak w game makera w trybie 3D,

i nie pogięło, zrobił bym to w czymś innych (z wypasioną grafiką 3D ), ale tylko gm znam na tyle, :P

poza tym co w tym niesamowitego , tą grę gm powinien pociągnąć (jeżeli chodzi ci o słabą wydajność )

ba ,dodam że robie na czystym gm beż dll no może poza dll do dźwięków. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozczarujesz się. Mi nie potrafił pociągnąć prostej logicznej gry. 500 trójkątów i GM wysiada, a to naprawdę mało.

 

Ultimate3D - trochę zjechany, ale bardzo prosty do ogarnięcia silnik. Do tego dość szybki i daje sporo możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie teksturki serio do wymiany, ale jeżeli plansze będą takie jak nam podałeś+dobry gameplay to szykuje się ciekawa produkcja ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dróżka jeszcze do poprawy, ale reszta - zdecydowanie lepiej:D

 

also,

 

Przy gotowaniu będzie trzeba grać?

 

Chyba raczej trzeba będzie być przy gotówce żeby zagrać :)

To bardzo droga produkcja xD

 

A tak na poważnie: O wiele lepiej. I za scieżki proponował bym zrezygnować, ale za to w jej miejsca dać jakieś inne ozdoby. Kwiotki, kamyczki czy cuś. Chociażby jako część tekstury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do podania chociaż zbliżonej daty premiery jeszcze szmat czasu,

najpierw muszę się uporać z paroma systemami do gry,

na razie pracuję nad kolizją,jest dość szorstka (działała lepiej ale musiałem ją uprościć)

niestety jeszcze dużo pracy nad tym, zarówno by działało gładziej jaki i dla innych obiektów poza graczem.

 

>>Download<<

zzktest001.jpg

 

Sterowanie

w,a,s,d - chodzenie

 

spacja + w,a,s,d, - skok w danym kierunku

 

LPM - ryk

 

PPM + w,a,s,d, - toczenie się w danym kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z linkiem zrobiles fail tyle powiem,

i co teraz

to że już działa :P

Gra nie podnieca, bo wszystko bardzo kiepsko wyglada, ale rowniez nie zalamuje. Ja rozmyslal o poslizgu, a zwlaszcza przy skoku. wchodzenie po schodach tragiczne.

co do poślizgu

to raczej zostanie tak jak jest

 

co do schodów i ogólnie kolizji z terenem ,to są tylko testy

bo i tak będę musiał zmienić mniej lub bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kolizji juz sie nie wypowiadalem. Ja akurat wole kolizje taka poslizgowa, a nie strasznie szrstka :/, wiec mysle ze jest be.

na razie pracuję nad kolizją,jest dość szorstka (działała lepiej ale musiałem ją uprościć)

niestety jeszcze dużo pracy nad tym, zarówno by działało gładziej jaki i dla innych obiektów poza graczem.

-_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...