Skocz do zawartości

Zablokowane Turris


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

No miało wyjść w wakacje 2009. Ale jak to bywa z takimi projektami, czas produkcji się przedłuża.

Beta jest planowana na kwiecień. Ale nic nie mogę obiecać, jedynie tyle że gra wyjdzie, bo jest w miarę systematycznie robiona.

 

Mam strasznie duże problemy nad utrzymaniem balansu, nie chcę żebyście dostali niewyważoną grę, gdzie na początku jest trudno, później banalnie, później hardkorowo, później znowu banalnie. Nie na tym to polega. Wszystko jest zrobione tak aby co jakiś czas zmieniać taktykę gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Patrzcie jak ten czas szybko leci. Za 5 dni mija rok od zapowiedzi.

Z tej okazji dodaję nowy filmik teraz bardziej skupiłem się na gameplayu, niż na migającym ekranie. Mam nadzieje, że uda się dzięki temu uchwycić więcej szczegółów. Nadal kilka animacji jest roboczych i zdarzają się niedociągnięcia animacji, więc nie musicie wytykać błędów :)

 

 

20 kwietnia startują zamknięte beta testy, mam nadzieje że grę dostaniecienajpóźniej do końca wakacji.

 

Dobranoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nadal znajduje sie na liscie testerow ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeju, gdybym mial wiecej czasu, to by mz checia robil grafiki, ale YXE jest dla mnie tak wymagajacy, i caly czas mnie pospiesza, ze praca jest zalany : P

 

Rozumiem ze sie nie skupiales na efektach, ale fajnie by bylo gdybys zrobil eksplozle bardziej chaotyczne, i dodal wiecej dymu.

Kocham sposob w jaki martwe smoki laduja, a do tego te male detale, ktore niby nikt nei zauwazy, ale robia wielka roznice w gameplayu. Brawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nadal znajduje sie na liscie testerow ^^

 

20.04.10 - odezwe się ;)

 

Jeju, gdybym mial wiecej czasu, to by mz checia robil grafiki, ale YXE jest dla mnie tak wymagajacy, i caly czas mnie pospiesza, ze praca jest zalany : P

 

Rozumiem ze sie nie skupiales na efektach, ale fajnie by bylo gdybys zrobil eksplozle bardziej chaotyczne, i dodal wiecej dymu.

Kocham sposob w jaki martwe smoki laduja, a do tego te male detale, ktore niby nikt nei zauwazy, ale robia wielka roznice w gameplayu. Brawo.

 

Wprowadzenie chaosu byłoby dość ryzykowne. Mimo że ja gram, jak gram, to wystarczy żeby początkujący oberwał od jednego goblina, zatrzęsie mu się ekran, myszka przeskoczy w inne miejsce, wszystko błyśnie i zanim się ogarnie już następny goblin wbiegnie na wieżę :) Chaos - jest, tylko akurat nie ma go na filmie ;)

 

Co do grafiki - Zapraszam do następnych projektów.

 

Nie wiem czy masz zamiar to poprawić, dlatego o tym powiem. Jak jest noc to na tym filmiku w ogóle nie było widać wierzy. Co do innych rzeczy to wyglądają spoko.

 

Gracz nie musi obserwować całej wieży. Jednostki z niej strzelające są wyszczególnione (tj. Noc na nich nie wpływa). Pomyłem było aby na wieży zapalały się światła, razem z nadejściem nocy, ale darowałem sobie to.

 

Oo, od kiedy 480p to wysoka rozdzielczość??

 

od wtedy kiedy gra działa w rozdzielczości 640x480, dając dość "retro" przeżycia, co nie znaczy że gra jest całkowicie tak stylizowana. Bo nie jest. Po co miałem interpolować ją do Full HD ?

U niektórych jest.. :death:

 

j.w

Grafika nie najlepsza, ale prezentuje się raczej dobrze :) .

 

Kolory na filmie wyszły jakoś dziwnie. Fraps zawodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracz nie musi obserwować całej wieży. Jednostki z niej strzelające są wyszczególnione (tj. Noc na nich nie wpływa). Pomyłem było aby na wieży zapalały się światła, razem z nadejściem nocy, ale darowałem sobie to.

 

I dobrze że nie zrobiłeś tych świateł w oknach, w końcu na wojnie podczas bitwy w nocy, w pomieszczeniach nikt normalny nigdy by nie zapalił światła bo wtedy takie okno stało by się celem ataku gdyż jest najbardziej widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wstyd i hańba!

 

Dokładnie 3 lata temu zacząłem projekt Turris. Nie dziwie się gnyskowi, Borkowi, TeeGee'mu i propie, że pracę nad ich projektami idą wolno. Jesteśmy ludźmi i mamy swoje problemy i inne zajęcia. Jestem pewny, że każdy z nich chciałby więcej czasu spędzać nad projektem, włącznie ze mną. Szkoda że na GMclanie wychodzi mało dobrych gier (Śmiesznie za to będzie gdy w jednym roku każdy z wyżej wypisanych pokaże swoje dzieło). Mam nadzieję że poprawi się to przez konkursy które chciałbym dla was organizować regularnie. Cóż - poczekamy - zobaczymy.

 

Wracając do Turrisa.

Chciałbym wam oddać produkt wolny od błędów, dopracowany w każdym szczególe, grywalny. Niestety nie uda mi się to, bo projekt mógłbym robić w nieskończoność, ale nie wykluczone że w przyszłości nowe wersje będą dodawały nowe możliwości do gry. Niecałe pół roku temu wystartowały beta-testy, które stanęły na wersji testowej z numerkiem 10. Jeszcze w tym miesiącu postaram się oddać wam wersję RC gry.

 

Naprawdę żałuję że projekt przerósł moje możliwości czasowe. Czas się zająć mniejszymi grami, które będzie można bardziej dopracować (taką samą taktykę można zaobserwować w GS, co prawda o projekcie już ani widu, ani słychu.).

Szkoda również że testerom znudziło się testować grę, ale to jest moja wina, nie płaciłem im za to.

 

Dozobaczenia mniej więcej 20 września z wynikami konkursu i Turrisem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...