Skocz do zawartości

Dzwiek gdy klikne


M1513Q

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o to:

 

zaluzmy ze do wykonania jakiejs akcji potrzeba odtworzyc jakies dzwieki w odpowiedniej kolejnosci(jak w patapon chyba) i po skonczeniu odtwarzania odpowiedniej kombinacji to jakas akcja a jezeli zle odtworzone to nic sie nie dzieje , dokladnie o to mi chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tamtego przykladu wziolem tyle: bo o to mi chodzilo( po zakonczeniu grania jakis dzwiekow, jakas akcja) i wkleilem to do Alarm0 czemu to u mnie nie dziala a w przykladzie tak?

 

GML
if (liczba_sampli==nr_kolejnosci)

{

if (liczba_sampli==3) // czyli jesli w odtwarzaniu były 3 części

{

if (dzwiek[0]==sound1)&&(dzwiek[1]==sound2)&&(dzwiek[2]==sound1) // dla kombinacji s1, s2, s1 i nic wiecej

{

image_xscale=0.5 // tu wklejasz to co chcesz zeby ci robiło jak kombinacja, ja wklejiłem migenie obrazka

}

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd jest w tym że nie rozumiesz kodu. Przestudiuj go sobie i zauważ że alarm0 to jest pętla uruchamiana przez przyciśnięcie Enter. Żeby działała to musi byc prawie cały kod alarmu w niej zawarty (Możesz wyciąć zmniejszanie się sprite dla poszczególnego dźwięku). Potrzebny jest także kod ze Step ponieważon odbiera od ciebie polecenia (poprzez wciskanie klawiszy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...