Skocz do zawartości

Własna czcionka FONT


Rekomendowane odpowiedzi

Masz trzy wyjścia:

1. Ściągnij sobie jakąś gotową czcionkę z internetu, jest takowych od cholery i trochę na sieci.

2. Zrób samemu w jakimś programie do tworzenia czcionek, np. w Font Creator

3. Zrób samemu czcionkę w postaci sprite. Ale potem to życzę powodzenia z obsługiwaniem tego ;p .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 6.1 możesz korzystać tylko z tych czcionek, które są wgrane w systemie. Dopiero w 7.0 możesz dodawać do gry własne czcionki. Jednak, trzecie rozwiązanie z mojego posta będzie działać, ale jak już mówiłem, implementacja tego nie będzie łatwa i dużo łatwiej będzie wgrać 7.0 ;p .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 6.1 możesz korzystać tylko z tych czcionek, które są wgrane w systemie. Dopiero w 7.0 możesz dodawać do gry własne czcionki. Jednak, trzecie rozwiązanie z mojego posta będzie działać, ale jak już mówiłem, implementacja tego nie będzie łatwa i dużo łatwiej będzie wgrać 7.0 ;p .

wcale nie! bo w 6.1 wybierasz te które masz w systemie, i GM importuje je x_X wiem bo wykorzystałem to w Belt Generatorze z 1 czcionką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale jak zrobic zeby zmienne byly wyswietlane inna czcionka?

 

Moja zmienna(daje tylko jedna zeby pokazac jak mam to zrobione):

GML
draw_text(vx+10,vy+30,'Zycie '+string(global.hp)+ '');

 

vx to x view'a

vy to y view'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra juz sobie sam zrobilem, ale mam jeszcze jeden problem.... mianowice mam:

 

If Obj_potwor.hp=0
{
doswiadczenie+=50
}

 

i caly czas mi dodaje doswiadczenia az wyskakuje jakis blad, jak zrobic zeby przy zabiciu jednego gostka dodawalo raz doswiadczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mati002: juz tak mam

 

@Luksor: to nie bedzie dzialac bo zmienna dodoano caly czas byla by aktywowana i bylo by tak samo, aha i jeszzcze dodam ze ja mam ten objekt dodany do rooma kilkakrotnie tzn. tak jakby armie i jak jeden zginie to doswiadczenie +50 tak jak jest np. w gothicu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...