Skocz do zawartości

Odbijanie


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if (other.vspeed>0)

{

//tutaj będzie to co sobie sam zrobisz:D

}

else

{

// tutaj też akcja która sam zrobisz:D

}

 

hmmm nie dziala ok powiem co chce zrobic:

 

GML
if (other.vspeed>0)

{

vspeed=-5

}

else

{

move_bounce_solid(1)

}

 

czy to dobry kod?? bo mi chaodzi o to spada sobe inny obiekt na scianke i odbija sie do gory z prendkoscia 5(czyli vspeed=-5) ale jesli udezy od boku lub od dołu to sie odbije... (w grze jest oczywiscie grawitacja:D napisze mi ktos taki kod... bo moglem sie calkowicie pomylic(to koniecznie musi byc w jednym klocku(objekcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu nikt mi nie odpowiada:/ no trudno dostane WARNA:/ mam kod:

GML
if(vspeed > 1.5 && y < other.y+1)

{

vspeed=-5

}

else

{

move_bounce_solid(1)

}

 

no i niby wszystko dziala cacy ale jak pilka spadnie z gory pod kontem na ta sciane to dzialaja obie funkcje:/ moze ma ktos jakis lepszy kod??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...