Skocz do zawartości

Livesy


Arion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezu, czytaj FAQ!

@up: mi chodzi o sprawdzanie lives = 0

 

Aha , jak o to chodzi to tak. Ale ja odnioslem wrazenie , ze chodzi tu o ten kod z odejmowaniem ;p

 

No i z tym sprawdzaniem najlepiej stworz sobie drugi obiekt kontrolujacy , no albo daj to do bohatera ale z dodatkowym obiektem jest wg mnie wygodniej i przejrzysciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod z wytłumaczeniem:

GML
if lives=0 //jeżeli liczba żyć równa jest 0

{ //wtedy

highscore_show(score) //pokaż tablicę wyników i zapisz wynik ze zmiennej score

game_end() //zakończ grę

} //koniec

Albo klocki:

1. Test lives (tak ośmiokąt z serduszkiem, zostaw wszystkie wartości takie jakie są)

2. Start block (trójkąt skierowany w górę)

3. Show highscore

4. End_game (taki czerwony kwadrat z białym kółkiem i kreską w środku).

5. End block (taki trójkąt skierowany w dół).

To ma być w step.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arion ma zatkane naczynka nerwowe w mózgu łączące obszar pamięci z jednostkami analizującymi i rozumiejącymi sygnały dochodzące z różnych narządów, m. in. oka, przez co nie rozumie co się do niego mówi (pisze!). Jak mu się odetkają to możemy spróbować znowu mu pomóc. :)

 

Panie, wszystko ci łaskawie na tacy podano, na stornie mnóstwo przykładów a i tak nie rozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...