Skocz do zawartości

Souljah Babylon burnin'


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

Ach uwielbiam tą giere, z chęcią zagrałbym w demko.. wrzuciłby ktoś na jakiś serwerek?:)

 

BArdzo podoba mi się styl wszystkich Twoich gierek (spowodowane jest to chyba Twoim ######aszczym silniczkiem chyba?:)

Gdy tylko wyjdzie komercyjna wersja, zamierzam ją kupić. Będzie to pierwsza gra którą kupie :)

 

A taka propozycja.. może dodasz multiplayera przez internet i z sąsiadem przy jednym monitorze?:*

Osobiście bardzo lubie przechodzić misje w 2 osoby?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ach uwielbiam tą giere, z chęcią zagrałbym w demko.. wrzuciłby ktoś na jakiś serwerek?:)

 

BArdzo podoba mi się styl wszystkich Twoich gierek (spowodowane jest to chyba Twoim ######aszczym silniczkiem chyba?:)

Gdy tylko wyjdzie komercyjna wersja, zamierzam ją kupić. Będzie to pierwsza gra którą kupie :)

demko niedługo wrzuce, pare jeszcze mam kwesti do zrobienia, typu menu i umieranie :P

 

 

A taka propozycja.. może dodasz multiplayera przez internet i z sąsiadem przy jednym monitorze?:*

Osobiście bardzo lubie przechodzić misje w 2 osoby?:D

akurat w souljah multiplayer bylby calkiem rozsądny, o ile z przechodzeniem kampani na 2 byłby kłopot (bo nie wiem jak rozwiązac by choćby minigierkowe walki z bossami) to jakieś specjalne areny, czy nawet player vs player ciągle chodzi mi po głowie. Problem taki że nie potrafie zaprogramować działania tego po sieci co najwyżej na jednej klawiaturze ew. klawiatura i pad, pomyślę nad tym napewno bo chciałbym takie coś dodać ale pod warunkiem że bedzie sie grało fajnie i komfortowo, także nic nie obiecuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

no wiec tak ;d poltora roku nie wlaczania game makera doprowadzilo do momentu kiedy stwierdzilem k*** jak to tak? trzeba cos zrobic, przegladalem stare nieskonczone projekty... i padlo na souljah. takze projekt jak najbardziej reakktywowany, a zmian? od cholery. takze co nowego?po pierwsze duuuuzo (ok 20) nowych skilli, w koncu mozna zrobic z sj prawdziwego kozaka,do tego 4 nowe moce sensi - mega combos (sj sie rozpedza i kosi jednym slowem wszystkich naraz), zamrazanie (a zamrozonego przeciwnika mozna rozpieprzyc na kawaleczki mocniejszym ciosem), tarcza (odbija wszystkie miotane w sj przedmioty, po dopakowaniu takze i kule), i leczenie (co tu duzo mowic). do tego z 4 nowych przzeciwnikow (najwieksza nowosc - przeciwnicy latajacy), nowy boss, 3 nowych "kompanow", przedluzone i urozmaicone misje (w tym poboczne), calkiem zmieniony soundtrack ( http://www.youtube.com/watch?v=psUI2Qm5pPk http://www.youtube.com/watch?v=BgIANc6iO40...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=8c4QO2sH2U0...feature=related itp itd ) i razem dobrze ponad 3h grania.

a tu jakis screen:

ssshu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no do wymiany ;] jak tylko wykminie jakas dobra koncepcje na to to odmienie narazie wszystkiie ikkonkii hudy i ramki to jedna wielka zapchajdziura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Sorry, ale HUD wygląda jak rodem z catch the clownów - koniecznie do poprawy ;)

Nie widziałem nigdy HUDu w kacz de klałnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jako ze gra ma swoje lata doszedlem do wniosku ze warto by podpimpowac nieco grafike. co prawda wymiana postaci i ich animacji na obecnym etapie nie wchodzi juz chyba w gre (za duzo tego wszystkiego) wiec zabralem sie za elementy otoczenia, jak narazie wymienilem wiekszosc spriteow lasu wiec wszelkiej masci liscie i krzaki staly sie bardziej 'miekkie', pocieniowane i bez trych wrednych brzydkich konturow. wyglada to mniej wiecej tak:

newsouljah.th.jpg

(z nowych spritow wszystko oprocz drzew i postaci i tych ikon na gorze na ktore polecam nie patrzec bo sa jedna wielka zapchajdziura)

no i przedewszystkim wypieprzyl;em ten stary hud, paska energi w ogole nie bedzie (ekran pulsuje na czerwono jesli energi robi sie marnie)a ilosc thc w plucach okreslaja te latajace na gorze listki (ich grafika bedzie zmieniona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

znowu mnostwo zmian!

solja1.th.jpg

 

 

 

 

to screen apropo nowej grafiki otoczenia i nowego interfacu (chociaz zapomnialem wybrac zadnej mocy sensi takto zamiast tej czerwonej kuli bylaby jakas sliczna ikonka). a co pozatym? Nagle wpadl do glowy genialny skadinad wpomysl wprowadzenia do gry ekwipunku, wiec wmontowalem na szybko mozliwosc uzywania roznych przedmiotow. jak do tej pory sa to dwa rodzaje zielska jedno, zbierane w terenie, raczej kiepskie i drugie pordzadne, reggaenerujace cala wyczerpana moc sensi i troche energi, mamy beben granie na ktorym odnawia energie, czasami wiec na chwile przysiasc i pograc w sympatyczna minigierke uderzania strzalek do rytmu cieszac sie w duchu sprawnie wzrastajacym poziomem zdrowia, mamy kukielki w czapkach i sztucznych dreadach ktore madry rolnik wymyslil do zmylenia sil babylonu (stawiamy taka kukielke a przeciwnicy wala w nia jak szaleni swiecie przekonani ze to biedny rastaman), luk i strz

aaly potrafiace niemalo ulatwic zycie, kamienie (ich jest zawsze pod dostatkiem, a w ciezkich chwilach mozna zawsze przycelowac kamyrem w glowe) no i magiczne kule swiatla czyli oldschoolowe granaty blyskowe ktorych wybuchy przeciwnicy znosza wyjatkowo kiepsko. Przedmioty beda oczywiscie do kupienia w sklepie (nie wiem jeszcze jak z waluta, narazie kupuje sie to za punkty xpa), ale nic od razu! przedmioty w sklepie odblokowywane beda po przejsciu odpowiedniej misji (przewaznie pobocznej), np obrona farmy zielska zaowocuje sklepem zaopatrywanym w najlepszy rodzaj trawy, spotkanie z jahknowlegem daje cynk skad wziasc magiczne granaty, zadanie dla rezolutnego farmera dostep do kukielek, itp itd, bo lista przedmiotow przeciez nie jest jeszcze zamknieta.

Btw.

Piszcie co i jak z tym interfacem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

pierwsze podejscie do menu:

sjmenu.th.png

 

btw. podpiescilem jeszcze dodatkowo prawue wszystkie sprity rysujac swoisty efekt"bloom" dzieki grzecznosci a raczaj mozliwosci ktora daje game maker z nowym numerkiem. ale o tym pozniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w koncu sie wzialem za to co mialem zrobic juz chyba od stu lat :D

mianowicie:

sjcave.th.jpg

nie, nie chodzi o jaskinie tylko o system podpowiedzi znajdujacy sie bezposrednio pod souljah, teraz zaczynajac jakikolwiek atak pojawiaja sie na dole ekranu podpowiedzi co wcisnac zeby kontynuowac kombosa. Co to daje? Ano to ze nie trzeba sie uczyc na pamiec, nie trzeba przewracac kartek w poszukiwaniu listy combosow, wszystko wchodzi niejako naturalnie. teraz wystarczy sie nauczyc ktora kombinacja co daje - i mozna sie cieszyc w pelni dobrodziejstwami gierki.

Dodam jeszcze ze brak tej opcji powstrzymywala mnie przed wrzuceniem wam demka, a teraz, nawet nie demko ale cos ala beta (dajmy na to 50% gry, w zasadzie musze dokonczyc menu, zmniejszyc nieco wage gry i dodac opcje umierania) wyladuje na uploader szybciej niz wkrotce. Pododawalem oprocz tego jeszcze mnostwo innych motywow (mapa po ktorej mozna sobie latac od kropki do kropki, levelupowanie,nowe skille, kontrataki, pulapki do wymijania, poprawione bugi, nowe ciosy i combosy, blablablabla), ale to juz zobaczycie w trakcie grania.

pozdro ;]

edit

Zreszta, co mi tam. Za jakas godzine spodziewajcie sie nowego tematu z "demkiem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...