Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.06.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przejrzałem dokumentację i faktycznie nie ma tego zdarzenia, to musisz w takim razie ustawiać flagę w miejscu, gdzie uruchamiasz animację. To już zależy jak będzie działać w tym wypadku, w if z place_meeting możesz ustawiać grawitację i resetować ją w kodzie Step par_entity jak "stoi" na ziemii. return nie musi przyjmować wartości, w tym wypadku przerwie całe zdarzenie Step. Jeżeli masz więcej bloków ze skryptami, to możesz użyć break, to powinno przerwać pojedynczy blok.
    1 punkt
  2. Kod w Step obj_trampolina zostaw, dodaj flagę `start` w Create trampoliny, ustaw ją na `true` w zdarzeniu Animation Start a `false` po zakończeniu animacji (w zdarzeniu Animation End). Dodatkowo kod w Step wzbogać o sprawdzanie flagi start np. dodając na początku `if (start == false) return;`. Jeżeli ma wolniej opadać, to tak, pozostaje modyfikacja grawitacji. Możesz też np. zresetować grawitację (z np. 0.5 do 1.0) po dotknięciu podłoża.
    1 punkt
  3. Zachowuj stan trampoliny w zmiennej, np. jakąś flagę i steruj nią podczas animacji w zdarzeniach Animation Start oraz Animation End. W kodzie odbicia przed place_meeting sprawdzaj, czy flaga jest True i tyle. Możesz odpalić dźwięk w zdarzeniu Animation Start.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...