Skocz do zawartości

boom

Użytkownicy
  • Postów

    201
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boom

  • Urodziny 04.12.1993

O mnie

  • Skąd
    Zasiedmiogórogród
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia boom

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. boom

    Galeria Grafik

    http://www.digart.pl/praca/5730714/Starszy_pan.html co wy na to?
  2. boom

    Galeria Grafik

    Uf, dawno mnie nie było, co nie znaczy że tak łatwo się mnie pozbędziecie. wrzucam to co wyskrobałem wczoraj:
  3. boom

    Aura

    Tu chyba nie chodzi o partykle. ja efekt krążenia zrobiłbym tak: GML //create dir = random(360) len = 50 //step dir +=5 x = hero.x + cos(degtorad(dir))*len y = hero.y + sin(degtorad(dir))*len w obiekcie który ma krążyć i gra @edit ajj za późno
  4. boom

    Galeria Grafik

    Anty - słuszna słuszność. Platek - myślałeś kiedyś o przerysowywaniu z siatką? Niektórzy uważają że to chodzenie na skróty aczkolwiek IMO pozwala to wierniej oddać proporcje ze zdjęcia. Przykładowo gdybym robił to bez siatki wyszedłby zapewne jakiś bohomaz. Chociaż i tak wyszedł.
  5. boom

    Galeria Grafik

    Owszem, wiem uznany został za planetoidę. Ja jednak wciąż nie uznaję tego wykluczenia. Dla mnie pluton był, jest i będzie moją ulubioną planetą. btw. Pluton ma nawet swój księżyc-charona. Nieźle jak na planetoidę co?
  6. boom

    Galeria Grafik

    Ja chcę Plutona!!! :(
  7. direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if(keyboard_check(vk_up)) {speed = 5} else{speed = 0}
  8. Parabole tańczą, tańczą tańczą tańczą... Do rzeczy. Mamy tu do czynienia z równaniem kwadratowym z dodatnim współczynnikiem a oraz deltą. Jeżeli przyjmiemy jako x1 pozycję gracza w chwili wystrzału(współrzędna x) a jako x2 współrzędną x wroga w tym samym momencie otrzymujemy proste równanie: y = a*(x-x1)*(x-x2). poeksperymentuj z ustawianiem a, gdyż od niego zależy jak stromo strzała będzie lecieć. @edit: do strzały samonaprowadzającej ustawiasz jej w create któregoś z wrogów jako cel i jego x sprawdzasz co stepa.
  9. boom

    Galeria Grafik

    jakiś taki rysuneczek
  10. boom

    Galeria Grafik

    Końcówki ostrza nie ma przypadkiem krzywo względem początku? Widać tam coś w rodzaju zagięcia.Mógłby mieć więcej ozdób, ale to taka moja wolna wariacja.
  11. .png zawsze można pociąć i skleić w gimpie jako .gif @edit Nie trzeba nawet gimpa, starczy sam edytor spritów z szóstki, robisz create from strip, ustawiasz szeokość, wysokość, odstępy etc., zapętlasz w gifacie i done.
  12. W szóstce zapisuje się animację jako gif i w gifacie czy czymśtam sprawia iż zapętla się ona zawsze(ten sam efekt osiągnąć można w min. gimpie)
  13. boom

    Galeria Grafik

    Kojarzy mi się z avatarem. Dziwne, nie błyszczy jej się twarz ale nie mogę oprzeć się wrażeniu.
  14. Ach te kochane gry tekstowe. Dawno nie widziałem niczego w tej podobie. Z niecierpliwością czekam na fulla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...