Skocz do zawartości

programistagd

Użytkownicy
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    Ludzix Team

O mnie

Osiągnięcia programistagd

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Radziłbym sprawdzić: logn:admin hasło:admin
  2. Pokombinuj z variable_global_set. Wtedy kod byłby taki: GML //Gdzieś w grze skrypt("h0s") //skrypt: //...cośtam variable_global_set(argument0+'0') //...</span></span></span> Edit: Postu gnyska nie było jak to pisałem :P E2: Mała poprawka :)
  3. Przekierowanie portów, to sprawa niezależna od programu serwerowego. Jeśli masz do kompa podłączony modem, to nic nie musisz robić(ewentualnie w ustawieniach Firewalla' zezwolić na komunikację). Jeśli używasz routera(np. liveboxa) musisz przekierować porty.
  4. może to głupie pytanie, ale jak się tu steruje. Gra mi się chyba podoba, ale widzę tylko pierwszą scenę... W edicie mogę ocenić, ale muszę znać sterowanie :P Na prawdę nie wiem co trzeba zrobić, by coś dalej zobaczyć... Edit: LOL nacisnąć Z trzeba... Przepraszam, myślałem, że to znaczy, że on śpi... Edit 2: Fajna "gra", a raczej filmik. Grafiki mogłyby być lepsze, ale i tak jest niezłe.
  5. Prowizorkę też zrobić można. w JavaScript'cie. Poszukaj w googlach: "javascript logowanie". Najprościej to pobrać wartość elementu hasło po kliknięciu i jeśli ma odpowiednią wartość to przekierowuje na stronę. Jest to słabe. Poszukaj lepszych.
  6. Z tego co napisałeś używasz tego w różnych eventach. Funkcje związane z draw powinieneś używać tylko w evencie Draw. Tam możesz dać ten kod: GML if keyboard_check(vk_space) {draw_text(x,y,str)} Jeśli jednak konicznie chcesz w innym evencie, to po poleceniach rysowania pokombinuj z funkcjami: GML screen_redraw() screen_refresh()
  7. Grafiką zajmuje się mój kolega ;) Być może ulepszymy je. To jest fungame z humorem, więc nie wiele się ma do prawdy filmowej. Broń palna jest mega silna, bo tak się nam umyśliło. To ma być "Remix" z humorem, mający jednak trzymającą się kupy fabułę(nie podobną specjalnie do filmowej). Póki co nie ma menu i tak może pozostać, gdyż nie robimy zapisu gry. P.S. Ten bunkier SS to Gwiazda Śmierdzi ;)
  8. Oni mają miecze "świetne", bo to jest przeróbka z humorem, ale i niegłupią fabułą. Jest też "Gwiazda Śmierdzi" itp.
  9. Tytuł: Star Wars Remix Gatunek:FPS, fangame Opis: W grze wcielamy się w Han Solo przebranego za Bobę Fetta z bronią "niewiemkogo". Musimy zniszczyć Gwiazdę Śmierdzi. Jak to zrobimy czekają nas kolejne zadania. Uwaga! Klony mają miecze świetlne ;) Jest to przerobiony przykład FPS od Marka Overmansa. Grafika mocno zmieniona. Dodałem wiele nowych skryptów, t.j. questy, napisy, filmik, kody do drzwi, inne. Autorzy: Programowanie: Programistagd i Mark Overmans Fabuła: Programistagd i Torba Grafika: Torba, GM, Internet Muzyka: John Williams(muzyka z SW) Screeny: Wkrótce(czytaj za kilka dni, do kilku tygodni) umieścimy Demo gry. Pełną wersją skończymy około wakacji. Co myślicie o pomyśle i screenach?
  10. Witam! Przygotowałem texturę i model według tego tutoriala: Klik W "model_viewer1" textury są kolorowe, ale w moim programie już nie. (W ModelViewer też nie zawsze). Mój kod jest taki: obj_cam: GML //create: d3d_start(); d3d_set_hidden(true); //d3d_set_lighting(true); d3d_set_culling(false); texture_set_interpolation(true); d3d_set_fog(true,c_white,100,1000); //d3d_light_define_direction(1,7.5,-7.5,-7,c_white); //d3d_light_enable(1,true) z=10 x=10 y=10 //draw: d3d_set_projection_ext(x,y,z,0,0,0,0,0,1,45,(4/3),1,32000); obj_model1: GML //create: model = createFromObj("test.obj"); //where file is the file name tex = background_get_texture(background0); //draw: d3d_model_draw(model,0,0,0,tex); //where tex is the texture you loaded</span></span> Nie znam się na 3D... Wiecie może co jest źle? To nie w 100% mój kod tylko przerobiony przykład. Robię ten program do użytku własnego jak coś. Z góry dziękuję za wszystko. Edit: Problem rozwiązany ;) :P
  11. Wielkie dzięki! Jesteś PRO z grafiki. Jeszcze raz dziękuję.
  12. Dzięki. Ta perspektywa bardzo mi pomogła. Choć poniższy domek też(sam znalazłem ;)): Do HuderLord: możesz mi zrobić taki rysunek perspektywy do tego igloo? Daję tu obrazek tego igloo, do którego potrzebuję perspektywy: Edit: zmieniłem obrazek(pomyłka była) Edit2: Ten bambusowy domek jest potwierdzeniem rysunku HuderLorda ;) Proszę jednak o perspektywę do tego igloo z ogrodem.
  13. Można napisać własnego hosta. Ale specyfikacja najprawdopodobniej pozostanie niezmienna. Planuję nawet zrobić specjalną klasę do C++, aby gotowego bota można było wykorzystać. Pod GMa też zrobię funkcje do tego.
  14. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Już coś tam wykombinowałem. w razie czego będę pisał. Te ostatnie grafiki są niezłe ;)
  15. Chciałbym napisać tu o konkursie, który organizuję. Ma on na celu stworzenie AI do gier w postaci DLLa. Dzięki kilku zasadom DLLe będą się nadawały również do GMa. Zapraszam do uczestnictwa. Strona projektu AIWC Host dla botów zostanie napisany w GMie, a DLLe można będzie pisać we wszystkim, w czym można napisać DLL. Piszcie tu swoje opinie i pytania. Deklaracje uczestnictwa należy składać tu lub w wątku forum o AIWC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...