Skocz do zawartości

REJENT

Użytkownicy
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O REJENT

  • Urodziny 14.10.2006

O mnie

Osiągnięcia REJENT

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Dobry pomysł dzięki.
  2. Tak path ale jezeli w czsie gry zmienie ściane .
  3. Jak zrobić aby obiekt miał taki umysł i niezależnie od ułożenia ścian tak chodził PLIZZhttp://www.gmclan.org/uploader/2097/chodzenie.gif
  4. REJENT

    Budynki

    Ja moge narysowac particile
  5. Cos nie tak: FATAL ERROR in action number 2 of Step Event for object object0: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: if (keyboard_key(vk_space) && keyboard_key(ord(vk_right)) at position 5: Unknown function or script: keyboard_key Pozdrawiam Rejent :D
  6. Jaki to był kod na to żeby po naciśnięciu np:.CTRL+k. daje jakas akcja.Wiem ze cos takiego bylo ale nie moge znalesc.
  7. switch (keyboard_key) { case vk_up: if entered { yy -= 32; entered = false; sprite_index=spr_gora; image_single=5; image_speed=0.5; } break; case vk_down: if entered { yy += 32; entered = false; sprite_index=spr_dul; image_single=5; image_speed=0.5; } break; case vk_left: if entered { xx -= 32; entered = false; sprite_index=spr_lewo; image_single=5; image_speed=0.3; } break; case vk_right: if entered { xx += 32; entered = false; sprite_index=spr_prawo; image_single=5; image_speed=0.3; } break; } if place_free(xx,yy) { if mp_linear_step(xx,yy,5,false) { entered = true; if (!keyboard_check(vk_up) && !keyboard_check(vk_down) && !keyboard_check(vk_left) && !keyboard_check(vk_right)) { image_single=0; image_speed=0; } } } else xx = x; yy = y; Coś w tym kodzie jest nie tak bo w prawo i lewo idzie rolmalnie a w góre i duł nie. :mellow:
  8. Coś takiego? var imie_gracza; imie_gracza=message_input_color(c_white)message_size(640,480) get_string("Podaj imie:","Imie # #")
  9. Jak powiększyć pole do wpisywania tekstu w okienku? :bye1:
  10. :o strzelanie- chodzenia mam za pomocą image_angle.. chce aby kula leciała tam gdzie klikne-w tym jest problem
  11. //obj_bohater steep if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,bject1); } //bject1 create mp_linear_step(mouse_x,mouse_y,10,0);
×
×
  • Dodaj nową pozycję...