Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Jak stworzyć tabele wyników?

    Cześć, nie widzę, żeby w GMie były takie opcje z drag & drop, ale to dość łatwo osiągnąć kodem, wystarczy, że dodasz klocki z takim kodem: Kod na końcu gry (np. ekran game over) aby dodać gracza do tabeli w obiekcie obj_koniec np. w Create Event: /// Dodaj gracza do tabeli wynikow var imie = get_string("Wprowadz swoje imie", ""); highscore_add(imie, score); Kod w obiekcie obj_tabela do wyświetlania tabeli wyników w Draw Event: /// Rysuj tabele wynikow draw_highscore(100, 100, room_width - 100, room_height - 100);
  3. Witam Mam problem bo nie wiem jak stworzyć tabele wyników gdzie będą wpisywane imiona graczy. Potrzebuję to zrobić w drag and drop. Gra będzie miała jak narazie tylko 2 pokoje i chciałbym żebg na końcu gry pokazywala się tabela z rankingiem. Ktoś poratuje?
  4. Ostatni tydzień
  5. Bron i strzelanie

    OK super dziękuję 👍 będę próbował 😉
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O kurde to mnie zachęciłeś Odpalę sobie netflixa
  7. @Gnysek domyślnie uruchamia się w trybie IE 8, ale można zrobić prosty wpis do rejestru, żeby dla danej aplikacji uruchamiał się w trybie najnowszego IE. Swoją drogą ciekawa sprawa, bo nawet nie zastawiałem się, czy jakikolwiek IE ma tryb inprivate/incognito, ale po wynikach googlowania sądziłem, że tak. Teraz jak zajrzałem do IE to nie jestem pewien @Konrad Korzystałem z CEF i się przesiadłem. Jak dla mnie to katastrofa. Program ważył z miejsca 150mb przez pliki CEF, poza tym CEF w ogóle nie przetwarza DOM na obiekty w C#. Pisanie na każdym kroku kodu w JS i przesyłanie go za pomocą C#, potem odbieranie JSa C# i tak przy każdej, najmniejszej operacji sprawiło, że prace szły tak wolno, że szybciej było mi napisać program od nowa i w 2 dni nadgoniłem ponad tydzień pracy na CEF. Znalazłem już rozwiązanie. Korzystam z Selenium + ChromeDriver i jest super. Wszystko wreszcie działa jak trzeba i dzięki temu, że jest to biblioteka stworzona do testów jednostkowych, a ja pracuję nad programem do automatyzacji to na prawdę mi bardzo przyśpiesza pracę. Praktycznie większość funkcji które musiałbym na kontrolce od MS, bądź na CEF(tutaj to już w ogóle tragedia pod tym względem) mam już gotowe. Właśnie najpierw pisałem program w oparciu o CEF, bo naczytałem się wielu pozytywnych opinii, ale bardzo nie mile się zaskoczyłem. Być może do przeglądania stron jest dobre, ale do manipulacji elementami strony to się nie za bardzo nadaje przez brak obiektów. Selenium na ten moment spełnia moje oczekiwania Ale dziękuję bardzo za pomoc
  8. Bron i strzelanie

    Tak, w drag and drop masz bloki od IF. Powinno to mniej-więcej tak wyglądać:
  9. Bron i strzelanie

    Super dzięki a czy jakoś graficznie można to zrobić używając drag and drop.?
  10. 12 Prac Herkulesa

    Można zaprogramować, by dźwięki nie odpalały się, gdy już jeden jest odgrywany, grać je w pewnych odstępach czasowych, nagrać kilka wariacji dźwięku itp.
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Myślałem, że to w pełni przeróbka, a teraz wychodzi, że w oryginalne jest to też takie poryte
  12. Bron i strzelanie

    Cześć, chyba najprościej będzie zrobić zmienną np. w Create Event obiektu obj_gracz: has_gun = false; Po zebraniu broni ustawiasz zmienną has_gun na Prawda: has_gun = true; A jak masz już strzelanie, to dajesz ten kod do bloku IF, np.: if (has_gun) { // kod na strzelanie }
  13. Witam to znowu ja .Chialem zrobic takie cos ze ludek zabiera pistolet i od tego momentu moze strzelac. Juz zabieranie pistoletu zrobilem i wiem jak zrobic strzelanie ale nie wiem jak to ze soba polaczyc uzywam Gamemaker Studio ver1.4.9999. Ktos powie jak to ogarnac?
  14. 12 Prac Herkulesa

    Nie przejmuj się, że gra będzie "brzydko" wyglądać, lepiej popróbować z różnymi rozwiązaniami a przy tym pouczyć się środowiska.
  15. Używa IE w rzeczy samej, ale chyba żadna wersja IE nie miała trybu porno, przynajmniej ja nie widzę takiej opcji w IE11 na Win10. A czy to koniecznie musi być M$-owy WebBrowser? Ja bym próbował szczęścia z innymi browserami jak np.http://cefsharp.github.io/ CEF więcej opcji ma i powinien ogólnie lepiej działać imo.
  16. Webbrowser nie jest oparta o jakiegoś starego Explorera bez trybu porno?
  17. 12 Prac Herkulesa

    Pewnie grałeś w począkową wersję, którą wstawiłem tu pierwszego dnia. W nowej GUI już działa, a ataki wroga nie przesuwają Herkulesa, przez co nie ma możliwości, że wbije się już w ścianę. A co do mechaniki walki, to nic niestety nie poradzę, że się nie podoba, taki był zamysł sterowania. Wraz z odblokowywaniem kolejnych rzeczy w ekwipunku będzie łatwiej. Właśnie się zastanawiam, czy nie dodać każdemu wrogowi paska życia nad głową. Nie wiem tylko czy gra nie będzie przez to brzydko wyglądać. Z dźwiękiem to samo - jak atakujesz czterema strzałami, to czterokrotnie powtórzone "ała" też może słabo brzmieć.
  18. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Brzmi dobrze, czyli taki one punch man na sterydach. Czekam na więcej odcinków. Miałem zamiar obejrzeć na netflixie, ale wydaje mi się, że Twoja forma bardziej do mnie trafia
  19. Rozne pokoje a ich wielkosci

    Dziekuje za odpowiedz. Chyba mi sie udalo pozaznaczlem ptszkiem . To nie jest to co mialem na mysli ale musi wystarczyc . Uwazam temat do zamkniecia chyba ze moze komus sie przyda :). Pozdrawiam
  20. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zachowanie fabuły ale lekko przerobiona pod Polskę czasami daję coś zupełnie innego niż w oryginale żeby było barwniej, ale też dużo scen pozostawiam bez zmian. W oryginale np. komuniści to paradisers, ale postulaty są komunistyczne więc co za różnica Ich dowódca zwie się hammerhead, więc staldyń close enough Staram się to wszystko łączyć w sensownym stopniu żeby nie różniło się mocno od pierwowzoru. Jak masz netflixa to cały pierwszy sezon tam jest, możesz sobie odpalić ten odcinek i porównać
  21. Rozne pokoje a ich wielkosci

    Cześć, Dam Ci pokrótce takie małe wyjaśnienie co robią dane rzeczy w konfiguracji pokoju Room Settings: Jeśli ustawiasz w swoich pokojach dwie inne wartości przy Width/Height to na pewno ich wielkości są różne. Jeśli nadal coś jest nie tak, to zapewne jest problem z View'ami - obszarem wyświetlania gry. Room Views: Pamiętaj aby zaznaczyć kwadraciki ptaszkiem (albo myszką, jak wolisz :D) Jeśli nadal nie rozwiązałeś swojego problemu, podaj jakieś screen'y
  22. mysle ze temat mozna zamknac dzieki
  23. Witajcie Szukalem na forum ale nie udalo mi sie znalezsc jak zrobic zeby przechodzac z jednego roomu (menu) do drugiego roomu (level 1) byly inne wielkosci. Tzn. pokoj menu np.640x480 a pierwszy level 1280x640. Nie wiem jak to ugryzsc gdyz jak zmieniam ustawienia to oby dwa pokoje maja ten sam rozmiar.
  24. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Nirvan Nie oglądałem nigdy one punch mana, a po obejrzeniu Twojego zdubbingowanego odcinka stwierdzam, że chciałbym. Tylko pytanie, czy to jest seria zachowująca oryginalną fabułę, tylko spolszczona i dodane coś od Ciebie, czy to kompletna parodia tego anime? Bo szczerze mówiąc trudno mi było to wyłapać
  25. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ale to jest dobre. Szkoda, że na YT bardziej opłaca się robić jakieś kompilacje śmiesznych filmików i inne takie .
  26. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mam taki pomysł żeby każdy odcinek to był na nowo nagrany opening z lekko zmienionym tekstem i odrobinę inaczej zaśpiewane
  27. No to trzeba zrobić inaczej, zamiast klocka "create random" daj tam klocek "Execute Code" i wpisz w nim: /// losowanko instID = instance_create(0, 0, choose(objDiamond, objCoin, objGold, objPooison)); instID.persistent = true;
  1. Pokaż więcej aktywności
×