Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatniej godziny
  2. Cześć, siedzę sobie teraz nad możliwością używania pojazdów w grze, napotkałem w sumie dwa problemy. Pierwszy polega na tym, że chciałbym dać możliwość polatania bokiem, przy wciśnięciu spacji, czyli po zarzuceniu rękawa pojazd nieznacznie zwalnia, ale można klawiszami kierunkowymi ustawiać jego kąt(przy zaciągniętym ręcznym wartości wychylenia będą większe, niż przy zwykłym skręcaniu) Niestety niezależne od tego czy zaciągnę rękaw, czy nie, auto nie zachowuje się tak jakbym chciał(zachowuje tę samą wartość skręcania) oto kod z klawisza "A" if speed>1{ direction += 1} if speed>4{ direction += 2} if speed>8{ direction += 3} if keyboard_check(vk_space) and keyboard_check(ord('W')) { speed-=0.3 image_angle+=18 trace_create(x+lengthdir_x(36,image_angle+180),y+lengthdir_y(36,image_angle+180),image_angle) } Drugi problem tyczy się kolizji, kiedy rozpędzam wóz i w coś przywalę, to auto owszem odbija się, tracąc prędkość(nadałem friction przy dzwonie), ale później nie mogę nim ruszyć, gdzie jest błąd? Kod z kolizji wozu z przeszkodą: if speed>1{ move_bounce_all(1) speed-=5 friction=3 }
  3. Wczoraj
  4. [GMS1.4] Błąd Android

    Może zainstaluj ręcznie gradle na komputerze albo zainstaluj więcej wersji androida(tych poukrywanych?) Alternatywnie update javy. Edit: Mnie nie działało instalowanie przez Android Studio więc używałem starego Android SDK Managera i wtedy działało. Możesz zawsze usunąć wszystko co Android Studio zainstalowało i instalować przez Android SDK Manager. Mogę Ci wysłać wersję SDK Managera którą mam od Threefa, u mnie rozwiązała większość problemów.
  5. [GMS1.4] Błąd Android

    Zaaktulizowałem GMS, wyrzuciłem JDK JRE SDK NDK i zainstalowałem od nowa przez Android Studio zgodnie z zaleceniami yoyogames(https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216753498-GameMaker-Studio-Android-SDK-and-NDK-setup-). Wciąż przy próbie kompilacji otrzymuję następujący błąd:
  6. Ostatni tydzień
  7. Dywersant

    Silnik AI dość zawiły, cały czas go rozpracowuję, sporo rzeczy już ogarnąłem, staram się zoptymalizować tych wrogów, aby byli niebezpieczni, ale nie do przesady, aby mieć szanse, z tym bugiem, to wiem o co chodzi, zapomniałem nadać większą maskę. Kilka lat temu prosiliście o automatyczne przeładowanie, więc je wrzuciłem a co do mięsa, to ma to oddać prostacki charakter protagonisty, pamiętajmy, że nie każdy człowiek żyjący w tamtych czasach był przedstawicielem "młodzieży romantyzmu" mówiącej piękną polszczyzną, tak czy siak dzięki za opinie
  8. Odtwarzanie muzyki

    17sekund każda nie tylko z muzyką mam problem to samo z odgłosem silnika gdy zaczyna lot ma być loop snd_engine_idle ale jak zwalnia ma być snd_engine_end nie wiem jak te dźwięki używać prawidłowo.
  9. Odtwarzanie muzyki

    Muzyczka to krótki dźwięk, czy dlugi utwór audio?
  10. Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje. Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4. i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2. używam GameMaker Studio 2 Trial
  11. Dywersant

    "Chómor" polegający na rzucaniu mięsem w co drugim zdaniu nie przypadł mi do gustu Ale sama rozgrywka o dziwo całkiem fajna (odstrzeliwanie szkopom rąk, mniam), zwłaszcza rozwalanie wrogów ze snajperki i granat kładący każdego w pokoju. Trochę irytujące jest, że trzeba dotknąć ściany budynku, by widzieć wnętrze - przeszkadza to w strzelaniu z zewnątrz budynku do wrogów w środku. Automatyczne ładowanie broni jest denerwujące - chcę np. przestawić broń na pięści, ale każdą "mijaną" po drodze broń bohater koniecznie musi załadować, przez co dotarcie do pięści zajmuje dobre pół minuty. Znalazłem też buga: po rozbiciu skrzynki stojącej na półce (prawy dolny róg rezydencji) nie da się wziąć wylatującego z niej przedmiotu, bo półka blokuje gracza. Dziwne też, że ci szkopi tacy niemrawi, nie chce im się nawet gonić bohatera.
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    "Porządnego klona HM w 3D nikt nie zrobił." Myślę że czasy kiedy do zaistnienia wystarczy fakt że jakaś gra zostanie zrobiona w 3D skończyły się w okolicy 2001r Wiadomo że każda dobra gra ma szansę się wybić - ale jeżeli jedynym argumentem jest przeniesienie wyeksploatowanego tematu do 3D - to jest to brak argumentu, W innym wypadku-żeby dorównać jakościowo Stardev Valley potrzeba by z 8lat pracy lub ogromnych środków- inaczej tego nie widzę.
  13. Dwa Nagie Miecze

    on był zajebisty szkoda, że go usunąłeś...
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    o właśnie, farmer fran. kiedyś to było
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ej ja chyba pamiętam, tam była grafika ripowana z harvest moon albo jakiejś innej gierki z takiej perspektywy?
  16. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  17. Kompilacja moich crapów

    szybkiplik.pl ogolnie jest zablokowany przez chrome.
  18. Kompilacja moich crapów

    "Ten plik jest niebezpieczny, dlatego został zablokowany przez Chrome." Wnioskując po screenach na pewno jest coś.
  19. Dwa Nagie Miecze

    zwiastun souljah przepadł, a szkoda bo sam chciałem luknąć
  20. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Porządnego klona HM w 3D nikt nie zrobił. Są jakieś gry co mają sadzenie roślin, ale tak samo im blisko do harvest moona jak do kazdej innej gry. Co do Stardew... kto jest na forum wystarczjaco długo, pamieta, ze robiłem taką grę. I pewnie jakbym miał grafika, to dziś moja gra a nie stardew by zarabiała Takze na polu 3d jest jeszcze miejsce, ale trzeba zrobić naprawdę dobrego klona (w sensie - wziać wszystko co najlepsze z Back to Nature i dodac z pozostałych ciekawe rozwiazania). Ja nawet mam troche pomysłow jak to zrobić, jaki pacing utrzymać (3 lata gry, w kazdym tygodniu coś nowego czeka na gracza do odblokowania).
  21. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie to sam nie wiem jakich gier chcę robić klony bo ostatnie w co grałem to GTA V jakiś rok temu, ale myślę że mój pomysł jest najbardziej podobny do the Guild
  22. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ponoć sukces dużych klonów liczy się tylko do trzech gier. Pierwszy oryginał, potem jego klon i klon kolejny liczą się na rynku. Dalsze klony już tracą na wartości i są pomijane. Tak mówił jeden z przedstawicieli firmy Hi-Rez Studios którzy wybijają się tworząc klony popularnych gier ale zawsze są tymi drugimi lub trzecimi właśnie.
  23. Kolejny update. Najważniejsza zmiana to możliwość zapisu wielu projektów (yay!) haczyk w tym, że ze względu na ograniczenia GMS2 projekty można trzymać tylko w appdata (":\Users\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local\GMS2___AutotileR"), (w miarę możliwości zamierzam to obejść odpowiednim rozszerzeniem do GMS2) Poniżej pełna lista zmian. Dodane funkcje: + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) Zgłaszajcie znalezione błędy i swoje uwagi odnośnie programu ;).
  24. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobrze że twórcy tej gry nie myśleli w ten sposób o harvest moonie
  25. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ale czy to mogłoby konkurować choćby w 1% z Stardev Valley? Czas szkoda czasu na zbyt ambitne projekty w których do tego ktoś już osiągnął mistrzostwo..
  26. Ignis

    Nie podoba mi się tylko jeden szczegół. Demon obrywa a on stoi sobie jak słup albo jak posąg. Naturalnym bodźcem była by jakaś próba uniku czy chociaż pokazanie że go zabolało, brak tego psuje imersję.
  27. Ignis

    znam gry AAA które mają gorsze artworki. Tak o 90% gorsze.
  1. Pokaż więcej aktywności
×