Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W końcu mam do czego kolacje zjeść xD
  3. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Panowie, a co z window.addEventListener? Można przecież podpiąć eventy tj. 'beforeunload' albo/i 'unload'. Jeżeli chodzi o attachEvent, to IE i canvasy to i tak odpadają, więc można pominąć w ogóle.
  4. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Dlatego sugerowałem dodać to bezpośrednio jako rozszerzenie do gry w HTML5 i odpalać na jej początku. Wtedy będzie 100% pewności.
  5. HTML5 i przycisk "wstecz"

    tylko co w wypadku jak 1s nie wystarczy? Sprawdź czy użycie defer nie pomoże
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ale spamię xD kolejny odcinek
  7. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Wygląda na to, że działa! obyło się bez setInterval - samo setTimeout wystarczyło Wielkie dzięki za pomoc! Teraz już nikt nie wyłączy mojej aplikacji przypadkowo pozdrawiam nowy_user
  8. HTML5 i przycisk "wstecz"

    No czyli GM przypisuje swój event. A spróbuj tak: <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } function setOBU() { window.onbeforeunload = myConfirmation; } setTimeout(setOBU, 1000); </script> To po 1 sekundzie od załadowania strony powinno przypisać funkcję. Ewentualnie spróbuj też setInterval - to będzie ciągle co 1 sekundę nadpisywać funkcję gdyby GM też to robił. (losowy ciąg to wynik obfuskacji kodu przez GMa, który zmienne i funkcje zamienia na krótkie unikalne stringi (najczęściej kolejne litery alfabetu).
  9. HTML5 i przycisk "wstecz"

    hm.. otworzyłem konsolę, i wpisałem window.onbeforeunload, wyszło coś takiego: Jak dla mnie to losowy ciąg znaków, ale może Gnysek ty coś więcej tu widzisz?
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    @nowy_user wydzieliłem Twoje pytanie o HTML5 do nowego tematu, bo to nie taka drobnostka wyszła:
  11. HTML5 i przycisk "wstecz"

    To jest źródło strony, nie konsola. Taki jest przykładowy wynik w konsoli. A taki gdy funkcja jest przypisana:
  12. HTML5 i przycisk "wstecz"

    @gnysek , sprawdziłem konsolę, mam coś takiego : Rzeczywiście dopisało do </script> == $0 . Co to może oznaczać?
  13. HTML5 i przycisk "wstecz"

    a wpisz w konsoli window.onbeforeunload i sprawdź co jest przypisane. Może być tak, że GM nadpisuje tę funkcję, ale wtedy wystarczy jakiś setTimeout() i po sprawie. Albo dodać tego unloada jednak z GMa, jako rozszerzenie.
  14. Wczoraj
  15. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Robiłem testy, niestety ale ten kod: <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_mobile.js?NLHYB=419161947"></script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> sprawia, że kod z wyświetlającym się okienkiem nie pojawia się przy kliknięciu wstecz... czy mam jakieś alternatywy dla tego rozwiązania? Pozdrawiam, nowy_user
  16. HTML5 i przycisk "wstecz"

    ale ja testuję nawet na chromie desktopowym i jest to samo, gdy kod jest wpisany do pustego pliku indexu, to pop-up jest, jak wpisuje kod do pliku index z całym inwentarzem wygenerowanym przez GMa, to wtedy pojawia się problem i okienko się nie wyświetla
  17. HTML5 i przycisk "wstecz"

    przeczytaj jeszcze mój edit na górze
  18. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Mi też działa, jak nie ma tam GMowej gry, też ten pop-up się pojawia. Problem gdy kod chcę umieścić w pliku index stworzynym przez GMa, wtedy przeglądarka nie reaguje na ten kod
  19. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Ale sprawdziłeś konsolę ? Mi to działa nawet jak zrobiłem plik .html który nie ma nic innego poza: i wtedy wstecz albo zamknięcie karty pokazuje Edit: na stackoverflow piszą, ze na chrome androidowym nie działa onbeforeunload, ale onunload spróbuj wiec zrobić w tej ostatniej linijce: window.onunload = window.onbeforeunload = myConfirmation;
  20. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Hmm no to nie wiem co jest nie tak, przedstawiam poniżej kod: <!DOCTYPE html> <html lang="en"> <head> <!-- Generated by GameMaker:Studio http://www.yoyogames.com/gamemaker/studio --> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge" /> <meta http-equiv="pragma" content="no-cache"/> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name ="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, user-scalable=0" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black-translucent" /> <meta charset="utf-8"/> <!-- Set the title bar of the page --> <title>Created with GameMaker: Studio</title> <!-- Set the background colour of the document --> <style> body { background: #000000; color:#cccccc; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } canvas { image-rendering: optimizeSpeed; -webkit-interpolation-mode: nearest-neighbor; -ms-touch-action: none; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } :-webkit-full-screen #canvas { width: 100%; height: 100%; } div.gm4html5_div_class { margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } /* START - Login Dialog Box */ div.gm4html5_login { padding: 20px; position: absolute; border: solid 2px #000000; background-color: #404040; color:#00ff00; border-radius: 15px; box-shadow: #101010 20px 20px 40px; } div.gm4html5_cancel_button { float: right; } div.gm4html5_login_button { float: left; } div.gm4html5_login_header { text-align: center; } /* END - Login Dialog Box */ :-webkit-full-screen { width: 100%; height: 100%; } </style> </head> <body> <div class="gm4html5_div_class" id="gm4html5_div_id"> <!-- Create the canvas element the game draws to --> <canvas id="canvas" width="1511" height="850"> <p>Your browser doesn't support HTML5 canvas.</p> </canvas> </div> <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_3.js?NWHAC=158296150"> </script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; </script> </body> </html> Tutaj dodałem ten kod prawie na samym końcu, ale próbowałem też na samym początku i bez skutku...
  21. HTML5 i przycisk "wstecz"

    @nowy_user wkleiłem to właśnie w konsolę na gmclanie w tym temacie forum i zadziałało, więc coś robisz źle. Może sprawdź logi w konsoli właśnie? btw. czym jest sekcja <script> ? tagów script na stronie może być wiele, nie ma jednej sekcji.
  22. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Niestety kod nie działa, wpisałem go do sekcji <script> do strony index.html (tej która jest tworzona przy generowaniu gry w HTMLu), następnie wrzuciłem na serwer i cóż... wciskam wstecz i normalnie przechodzi mi do wcześniejszej storny.
  23. HTML5 i przycisk "wstecz"

    function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; Nawet nie musisz tego robić jako rozszerzenie JSowe do gry, tylko po prostu dać w kodzie strony w tagu <script>. No i w grach HTML5 można zapisać grę, bodaj jako plik .ini i wtedy dane lądują w localstorage.
  24. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Hej tworzę sobie dla rozluźnienia gierkę w module HTML5 (gm 1.4) i mam jeden problem. Korzystając ze smartfona i otwierając gierkę na stronce, bardzo łatwo jest nieopatrznie kliknąć przycisk wstecz (ten wbudowany w telefonie, w prawym dolnym rogu urządzenia) i stracić cały zapis gry . Czy jest jakiś sposób, aby zablokować taką możliwość, albo aby pojawił się pop-up w stylu: “Czy na pewno chcesz cofnąć stronę? “Albo coś w tym stylu? Podejrzewam, że nie , bo to już zależy od oprogramowania telefonu, ale warto zapytać. Innym sposobem byłoby zapisanie stanu gry, i nawet niechcący klikniemy sobie wstecz, to szybko moglibyśmy pwrócić do poprzedniego momentu, ale problemem jest to, że gierkach htmll5 nie można zapisać stanu gry
  25. Ostatni tydzień
  26. czemu nie pracujesz w branży

    Zawsze znajdą się jednak Janusze biznesu żerujący na młodych nieobytych programistach. No i ja programuje w PHP bo lubię
  27. czemu nie pracujesz w branży

    Hobby zamienione w pracę przestaje być hobby. Zapieprzanie po 10+h dziennie w biurze potrafi każdą rzecz obrzydzić. Ale ogólnie tak - gamedev ma kijowe stawki w porównaniu do reszty IT właśnie ze względu na ten mityczny status "dream job". Nie idziesz do korpo klepać pehapa, bo to kochasz, tylko bo szukasz dobrze płatnej i stabilnej roboty. Do gamedevu idziesz, bo o jprdl będę robił wiedźmin island 4 mogą mi płacić nawet w orzechach!!! Choć pewnie wraz ze starzeniem się kadr i nagłaśnianiem różnych patologii sytuacja się poprawi. Nawet od moich początków dużo już się zmieniło.
  28. czemu nie pracujesz w branży

    chciałbym tyle zarabiać robiąc to, co lubię
  1. Pokaż więcej aktywności
×