Skocz do zawartości

multiplayer


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Robie gierke przez neta. Uzywam klockow ktore sciagnalem z tej strony "Klocki Multiplayer 1.2b" Laczy mi obydwa komputery ze soba ale gdy np na serverze porusza sie postac to na kliencie ona stoi i na odwrot. Tylko laczy komputery a obiekty poruszaja sie osobno na kazdym z komputerow :/ jak ja mam to zrobic? <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki ale mozna podzielic to jakos osobno na server i klient? i czy mozna jakos tak zrobic zeby samo laczylo z danym IP odrazu bez wpisywania? Bo mi chodzi zeby zrobic server i klient osobno a po wlaczeniu klienta odrazu laczy z serverem bez zadnego ustawiania ip ani typu polaczen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radioactiver miałem podobne pytania jak zaczynałem z MP, ale przeczytałem helpa kilka razy, przeanalizowałem przykłady z officjalki i znalazłem odpowiedzi.

Poprostu server musi na bieżąco odczytywać położenia wszystkich obiektów, a następnie te położenia zapisywać, z kolei klient ciągle odczytuje położenia które server zapisał, a zapisuje położenie swojego obiektu, które server potem odczyta .... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...