Skocz do zawartości

Zablokowane Walka w RTSie


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

Znów pozawracam wam głowę moim RTSem :) Zajałem się dokładniej walką i postanowiłem zrobić tak aby wojownik zadawał obrażenia tylko wtedy gdy ma odpowiedniego sprita. No i problem jest w tym że on tych spritów nie chce zmieniać, choć zdaje mi sie w kodzie jest to dobrze zapisane:

 

Event Collision with enemy

if zabijaj = true
{
    if sprite_index = fighterleftanim
    {
    sprite_index = fighterfightleft
    }
    else
    if sprite_index = fighterrightanim
    {
    sprite_index = fighterfightright
    }
if sprite_index = fighterfightright or fighterfightleft
    {
    other.enemylife -= (attack - other.enemydefense)
    zabijaj = false
    alarm[0] = 20
    }
}

 

Event alarm 0

zabijaj = true

 

Owy żołnierz po prostu zadaje obrażenia wrogowi mimo iż nie zmienia sprita na odpowiedni.

 

Pozdrawiam! Z góry dzięki!

 

Hmmm coś nikt mi nie chce pomóc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...