Skocz do zawartości

Update


TeoTN

Rekomendowane odpowiedzi

Rozchodzi mu się o:

1.Masz grę

2.Powstaje aktualizacja gry

3.Zamiast ściągać całą grę w nowej wersji ściągasz pliczek w którym zawarte są wszystkie nowe rzeczy (room'y, obiect'y, sprite'y...)

4.Pliczek po uruchomieniu dodaje do gry te nowe rzeczy (room'y, obiect'y, sprite'y...)

A jeśli nie rozchodzi mu się o to (o takie coś mi się kiedyś rozchodziło ale nie uzyskałem tam chyba odpowiedzi) to mu się rozchodzi o coś podobnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był taki program Patch Maker czy podobnie się nazywał. Służył do tworzenia patchów, czyli jakby aktualizacji. Odsyłam na Google.

 

Z tym, że ten program podmienia stary plik na nowy który MUSI mieć wszystko, a jemu chodzi o to, żeby w nowym pliku było tylko to, co nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem o zasobach zewnętrznych, ale za dużo by tego było, około 300 plików... no i to zwalnia prędkość obsługi, a to jest jedna z rzeczy, na których zależy mi w tej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Da, ale nie wiadomo czy będzie działać tak jak trzeba.

 

I prosiłbym nauczyć się pisać "po polsku" - interpunkcja, ogonki etc.

a co jesli stworzymy wlasny skrypt i plik do ktorego bedzie zapamietywana gra, da sie go chyba jakos przystosowac aby rozpoznawal rozne .exe tej samej gry i dzialal calkowicie poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale zwykly plik sav nic nie daje, zmienilem obiekt z niesolidnego na solidny i jesli odpale bez save'a to obiekcie nie mozna przechodzic a jesli odpale z savem z poprzedniej gry w ktorej ten obiekt byl niesolidny to nawet pod nowa gra ten obiekt dalej jest niesolidny. Czyli plik sav zapamietuje np. parametry obiektow, musze znalesc wiec jakis inny sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik sav zawiera wszystkie zmienne lokalne oraz globalne wszystkich instancji danego roomu (lub wszystkich, jesli room ma persistent) tak wiec oplaca sie napisac wlasny skrypt save'owania, z maksymalna zgodnoscia dla nowszych wersji. mam nadzieje ze rozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik sav zawiera wszystkie zmienne lokalne oraz globalne wszystkich instancji danego roomu (lub wszystkich, jesli room ma persistent) tak wiec oplaca sie napisac wlasny skrypt save'owania, z maksymalna zgodnoscia dla nowszych wersji. mam nadzieje ze rozumiesz.

tak rozumiem :) tylko teraz jak to zrobic? mysle ze na forach GMC bedzie troche tego wiec tam sie porozgladam.

 

Dzieki za pomoc :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...