Skocz do zawartości

Kod do wpisania


rryk

Rekomendowane odpowiedzi

ja na zmiennych nie umiem za bardzo operować

 

wpiszwiadomosc = 0;

wyscig = 10;

okrazenie = 3;

global.sraczka = 2;

 

To sa zmienne wiec tu nie ma co sie uczyc :thumbsup:

 

Ogolny zapis:

 

nazwa zmienna (byle jaka) = wartosc

W ten sposob mozesz uzyskac nieskonczone mozliwosci tworzenia roznych pierdol i nie tylko :)

 

np. Jezeli samochod przejedzie przez mete to zmienna wyscig = 0... A gdzies tam jeszcze robisz ze jezeli wyscig = 0 to cos tam sie dzieje innego.

 

Juz rozumisz? :D

 

EDIT:

No czyli podalem ci przyklad o co w tym wszystkim chodzi. Wiec powinienes z czaic juz co trzeba zrobic ze swoim problemem B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo, przecież kody operują praktycznie tylko na zmiennych, więc ja ty je formułujesz ?? :D

 

Jeżeli chodzi ci o textbox, to już po raz siódmy (tak, liczę dokładnie :P) zapodam wam link do mojego osławionego tematu 4070...:

 

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4070

 

Zassij ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o to mi biega

chodzi mi o cos takiego https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=101

tylko żeby po wciśnięciu sprawdź nie wyskakiwało to co wpisywałem tylko ze jeżeli np w loginie wpisze 000 pokazywało wiadomość ok i szlo do next room

a jeśli wpisze coś innego rżeby restartowało ten room a i jeśli sie wpisze 000 to żebym nie trzeba było przy następnym włączeniu gry ponawiać operacji

przerobi mi to ktoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

show_message_ext(...)...?? Popróbuj coś tym, może o to chodzi xD

 

A nie wystarczy użyć zmiennych globalnych...?? Chociaż jeżeli to ma być wczytywane po każdym zaboczeniu gry... To chyba jednak do ini i w Game Start file_open albo read *.ini jak się nie mylę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx za przykład ale jak zrobić aby po jednym logowaniu koleś nie musiał sie za każdym razem logować coś w stylu rejestracji jak jest w tym przykładzie zrobiona

Po prostu przeróbcie w tym przykładzie obj_logowanie aby po poprawnym logowaniu zapisywał się plik a.ini a w nim np xxx a przy tworzeniu obiektu (obj_logowanie) żeby sprawdzało czy w pliku a.ini jest napisane słowo xxx a jeśli jest to room_goto_next()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...