Skocz do zawartości

Zablokowane Dyskusje o grze


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Yhmm, gra fajna. Ale jest w tym coś co sprawia że tnie się na moim PC :blink:

Mam pytanie, czy oficjalny serwer jest czynny 24/7?

Eeeeeeeeee... Właśnie o to chodzi, że oficjalny serwer (ani żaden inny) almory w ogóle jeszcze nie jest włączony, więc nie wiem co Ci się mogło lagować- menu ??? Gra rusza 11 lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie dzisiaj dowiemy bo Borek wraca z urlopu czy czegoś tam :D

 

Pozatym borek jeżeli chce mógł by sie zareklamować w servisie Victorygames.com.pl albo przynajmniej mody dadza newsa :D

 

W sumie z tamtąd sie dowiedziałem o almorze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem wczoraj popołudniu i teraz zajmuje się ustawieniem kont graczy, dotacjami i ogólnym porządkiem tak, aby nie było problemów na starcie :) Co do VictoryGames - Eugen powiedział żebym dał mu znać jak będzie Almora, to napisze na VG odpowiedniego newsa :)

 

Niestety musiałem zrezygnować z gitary dla graczy, a w zamian dałem możliwość zmiany swojej postaci w pająka :D Taka zmiana ma określony czas trwania, aby uniknąć sytuacji, że każdy będzie chodził w formie pająka. Ten czas oczywiście się regeneruje, a pająk ma kolor fioletowy, żeby nie mylił się z potworkami. Natomiast z gitarą był problem po stronie dźwięku, wszystko się sypało gdy testowałem na 4 graczach. Jednak ze względu na to, iż Rob stworzył mi już sampel 10 sekundowy gry na gitarze, to umieściłem go w odpowiednich miejscach gdzie można takowy posłuchać, np. w domku w lesie :)

 

W późniejszym czasie ( przy kolejnym update'cie ) będę zmuszony poprawić mapę, ponieważ jak jesteśmy w kryptach, to jest mało wyraźna, przydaje się tylko do orientacji w której części krypt się znajdujemy. To są oczywiście drobiazgi i można je z czasem poprawić.

 

Na najcieńszych nogach stoi system trade'u. Nie jestem do końca przekonany czy działa w 100% dobrze, na 90% tak, ale sam nie jestem w stanie tego sprawdzić, musiałem zrobić masę zabezpieczeń przed utratą itemów podczas trade'u np. w trakcie rozłączenia z serwera i tym podobnymi rzeczami. Najlepiej się to sprawdzi w praktyce i dla tego kieruje do Was taką prośbę o dokładne testy.

 

Cóż mogę więcej napisać, na pewno spodoba Wam się atmosfera już na samym początku gry, bo na prawdę lecą dreszcze :) Mój brat, który przyjechał z Angli stwierdził, że powinienem zrobić z tej gry typowo komercyjny tytuł i że czuje się jakby widział ( jak to on powiedział ) "Normalną grę z półki sklepowej" :D Słowa padły "bez mydła" znam go i na prawdę był zachwycony :)

 

Co do wymagań samej gry, to ciężko powiedzieć czy będzie chodziła lepiej czy gorzej - mam inny procesor teraz w komputerze i nie widzę porównania dokładnego. Mogę tylko napisać, że na pewno został zoptymalizowany kod jeżeli chodzi o rysowanie otoczenia itp. aczkolwiek mapa zrobiła się o wiele większa, a to z kolei zabiera FPS'y. Wobec tego myślę, że wszystko będzie wyrównane. Niestety gra odpala się dłużej, ponieważ doszło pełno plików dźwiękowych i graficznych, gra po rozpakowaniu zajmuje 45 MB

 

To tyle, 11 Lipca zapraszam do ściągania - informacja oczywiście będzie tutaj i na www.gear-studio.com

Pozdrawiam :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

bez mydła to i ja ci mogę powiedzieć, że powinieneś pomyśleć o pożegnaniu Game Makera i zrobić z tego normalny projekt jak koreańce. Konkurencja dla Tibii jak znalazł :D A w polsce nie brak głupich dzieci, które zapłacą za jakieś dodatki (wystarczy sprawdzić na allegro słowo Tibia i najwyższą cenę :P).

 

W środę kupuję nowego kompa, to będę mógł zrobić porównanie działania gry na athlonie 1.4 ghz z 64mb kartą, laptopie co to ma 1.5 ghz i 128 mb karty graficznej (podobno) i na trzecim, athlonie 4200+ (2.zghz chyba) i karcie 256 mb. Wtedy zobaczymy, jak to z tymi klatkami jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę tylko napisać, że na pewno został zoptymalizowany kod jeżeli chodzi o rysowanie otoczenia itp. aczkolwiek mapa zrobiła się o wiele większa, a to z kolei zabiera FPS'y. Wobec tego myślę, że wszystko będzie wyrównane.

 

Wystarczy czytać trochę uważniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Almora to nie tylko gra, to też płyta z piosenkami! (znalazłem w necie ;])

 

Widzę, że mapa i trade jest zrobione, ale co z:

questami

gildiami

 

co do gildii: może ich nie być, pytam, bo w chacie na Almorze jest chyba taka opcja, żeby przyłączyć do gildii czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... ja już nie moge się doczekać. Od ostatniego mojego postu jakieś 3 miesiące temu albo więcej zdążyłem wymienić kompa na nowego a tu Almory jeszcze nie ma. Mam nadzieje, ze będę miał max FPS :) Skoro wszystko jest gotowe, tak myśle. Nie ma problemów z serwerem to może dało by się przesunąć wypuszczenie gry wcześniej a nie czekak jeszcze tych 6 dni? Chyba, że to specjalna zagrywka taktyczna mająca na celu zwiększenie apetytu. Mam nadzieje, że serwer nie padnie pod naporem ludzi masowo zakładających nowe konta :) A właśnie ile może być maksymalnie ludzi na serwerze online?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie co do tych fps to też mam pytanie... na początku gry zawsze mam 100% fps jednak wystarczyło że trochę poexpiłem i fps spadał o 20% =/ mam nadzieje że to zostało poprawione...

 

EDIT: <3 firefox + moja myszka... sorry za doublepost po prostu 2 razy klikłem dodaj post :/ i to next post o całe 2 minuty później :o <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja... Bardzo chcę zagrać w nową wersje, ale od miesiąca albo dwóch mam kłopoty z netem... Admin się opieprza, tak myślę. Bachory mulą neta, ping zwykle 2000 do admina(O_O lol), ojciec nie chce zmienić neta... Chociaż, ostatnio, pingi, które są pod ciągłą moją obserwacją, troszkę się zmniejszyły... Mam jeszcze nadzieję, że 11 lipca mógłbym już grać w takie gry jak Almora ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie ile może być maksymalnie ludzi na serwerze online?

 

200 maksymalnie, ponieważ więcej nie wiem czy da rade CPU na serwerze :) Nie wspominam o łączu :D

 

Właściwie co do tych fps to też mam pytanie... na początku gry zawsze mam 100% fps jednak wystarczyło że trochę poexpiłem i fps spadał o 20% =/ mam nadzieje że to zostało poprawione...

 

To był błąd powstawania niewidocznych obiektów ( nie posiadały żadnego sprite'a i GM głupiał zostawiając takie obiekty ) - POPRAWIONE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...