Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online [ MMORPG ]


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Uwaga! Ponieważ są zbyt częste zwiechy gry, nie będę już stawiał serwera do czasu naprawdy błędu. A nie widzi mi się ciągłe wlepianie w monitor i sprawdzanie czy gra jeszcze działa (serwer wywala się raz na parę / paręnaście minut). Pogadałem z Borkiem i doszliśmy do wniosku, że to coś z socketami, ponieważ część połączeń się nie zamyka prawidłowo. Do czasu naprawy tego błędu serwer 217.153.5.70 będzie offline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 350
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

moze i dobrze lecz jesli chodzi o ta zwieche obrazu to mysle ze chodzi tu o super sound dll i o ogg sprobojcie wywalic dzwieki (bo pewnie wszystko korzysta z supersound.dll) to moze byc powod. narazie nic innego mi do glowy nie wpadlo jak cos napisze :)

 

EDIT: a jednak ;p

czy stwory tworzy server ? bo jak mam laga to znikaja wiec lepiej by bylo jak by w klijencie byly bo mniejsze uzycie lacza by bylo :)

 

EDIT2: jezeli podczas walki i kolizji ze stworem dedasz to pozostajesz tam, jezeli jestes dalej i np. ucekasz i cie trutka zabije to pojawiasz sie w safe zone =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, mi się udało doexpić do 2 levela dzięki fajnemu bugowi, który radzę naprawić...

Po prostu podczas walki z trzema wężami powinienem być 5 razy zabity, jednak gdy mam wrócić do wiochy, przez kilka sekund pokazuje się że jestem w strefie bezpiecznej, później to znika, a ja dalej stoję i walczę z odnowionym życiem ;) Już wiemy, jak doexpiliście tak szybko HighLevelowcy!

 

I jeszcze jeden bug. Wystąpił, kiedy zaraz po włączeniu gry chciałem zalogować się enterem, nie powinien występować tylko wyskoczyć jakaś ramka(podaj nick i hasło). Dopiero po pierwszym zalogowaniu za pomocą wpisania tego wszystkiego, następne można już samym enterem. Albo po prostu - gra mogłaby zapamiętywać to nawet po wyłączeniu, po włączeniu tylko enter i enjoy! :P

Treść buga:

 

ERROR in

action number 1

of Create Event

for object Client:

 

Error in code at line 24:

 

writestring(global.nick, true)

 

at position 23: Unknown variable nick

 

PS. Kurczę, musiałeś wyłączyć, gdy nastał czas dobrych pingów... A pograłbym sobie z ilością lagów równą zeru, a tu takie rozczarowanie.

Zauważyłem, że gdy zmniejsza się FPS, zmniejsza się też szybkość gościa. Chwilę grałem z takim FPS'em i normalnie jedno uderzenie na 5 sek. xD

 

@down

 

Zmniejszać? Ja nie wiem o co ci chodzi też xD Nie chcę nic zmniejszać...

 

PS. Następny bug, zapomniałem go zanotować:

 

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object Client:

 

Error in code at line 401:

 

if npcid = global._npc_id

 

at position 13: Unknown variable npcid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale wtedy przynajmniej wiesz kiedy masz laga, a pozatym nawet jesli teraz zginiesz to nic nie tracisz (a tak w ogole to nie wiem o co ci chodzi, po co jeszcze zmiejszac skoro i tak wysylasz i pobierasz z servera okolo 0.5kB/s - to naprawde jest malo).

 

Już wiemy, jak doexpiliście tak szybko HighLevelowcy!

 

LoL, chyba se żartujesz ja mam 12 lvl bo siedzialem dzisiaj caly dzien przy kompie, a pozatym trzeba poszukac sobie miejsc gdzie nie ma ludzi, wtedy latwo sie lvle dobija ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh.... ja tam wbilem 2lvl :crying: ciagle kicki i wlanczanie gry, jak mam kicka to widze bo niema ludzi ani mobow i to jest dobre ze nic sie nietraci :) :thumbsup:

 

 

 

 

I moze kiedy bedzie serv online?;> taka mala prosba powiedzcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 1

of Create Event

for object Client:

 

Error in code at line 24:

 

writestring(global.nick, true)

 

at position 23: Unknown variable nick

 

 

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object Client:

 

Error in code at line 401:

 

if npcid = global._npc_id

 

at position 13: Unknown variable npcid

 

Można ustawić że nieznane zmienne mają wartość 0 i zamienić na:

if (npcid!=0)

{

if npcid = global._npc_id

bla bla bla

}

 

if (global.nick!=0)

{

writestring(global.nick, true)

}

 

czy stwory tworzy server ? bo jak mam laga to znikaja wiec lepiej by bylo jak by w klijencie byly bo mniejsze uzycie lacza by bylo smile.gif

Gdyby tak było odpowiednio zmodyfikowany klient mógłby pozwalać tworzyć potworki gdzie sie chce :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

sephiroth12 ma rację, ponieważ nie da się zabezpieczyć MMORPG. Przy zdeassemblerowaniu + wytrałym nasłuchiwaniu transferu danych można zgadnąć cały schemat gry do tego stopnia, żeby móc spokojnie napisać własny serwer. Tak przynajmniej z WoW'em było (żadnych wycieków kodu!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu serwer znowu OFFLINE? Bardzo dobrze się grało. Właśnie nabiłem 3 level - zauważyłem, że przy takiej grze jaka była przed chwilą, można szybko zdobyć levele i forse. Zly jestem... Jednak jesli to nie wina Ranmusa, tylko po prostu lacze nie wytrzymalo, to Cię bardzo przepraszam :)

 

EDIT:

Thx for online :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynacie być śmieszni. Wiecie co to są beta testy? Na razie widzę że nie, a do tego robicie na tym forum straszny syf. Serwer padł, serwer jest offline? I co? Wiecie dlaczego? Coś wam da jak o tym napiszecie na forum? Nie. Więc siedzieć cicho - przecież Ranma napisał coś co może sprawdzić jego działanie wchodząc na almora.gmclan.org. Kolejny bug? Obraz się stoi? I co? Wiecie dlaczego? Nie. To siedzieć cicho. Macie listę bugów też na almora.gmclan.org, na forum też o drobnych się pisze - sprawdźcie, może ktoś już o takim napisał?

 

Dochodzę do wniosku że open beta testy to zły pomysł.

 

A ja marzę tylko o przypadkowej kasacji wszystkich kont.

 

EDIT

I przestańcie się pytać mnie na GG o co chodzi z tymi bugami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, następne zarejestrowane błędy... Proszę mi nie dawać warna, przecież jestem tak jakby beta-testerem - błędy trzeba rejestrować, zapewniam też, że wcześniej nie były podawane:

 

ERROR in
action number 1
of Other Event: User Defined 0
for object Hero:

Error in expression:_speed+_speed2+global.moving_speed
position 8: Unknown variable _speed2


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 11:
   
  draw_sprite_stretched_ext(spr_Hero_Hp,-1,x-24,y-59,hp_draw,3,c_white,_alpha)

at position 55: Unknown variable hp_draw

 

EDIT:

Hmm... Obraz znowu się zaciął, a po chwili wyskoczył błąd z npc_id... Ale to nic, to w końcu beta testy, Tymon, nie denerwuj się, notuję błędy jak to powinien robić przecież każdy tester :/

 

Nie dałeś rameczki :|

Maximal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam nowe błędy:

 

ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object Hero:

Error in code at line 28:
   
if sit > 100

at position 5: Unknown variable sit


ERROR in
action number 2
of  Step Event
for object Hero:

Error in code at line 1:
   idle += 1

at position 1: Unknown variable idle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe w jakim evencie borek inicjował te zmienne że czasami są a czasami nie ma...

Może robił w create

if(random(1)<0.5){zmienna=23}

wszystkie te błędy da sie rozwiązać zaznaczając "Treat unitizaled variables as value 0" i przed każdym

if(zmienna=costam){bla bla}

dodawać:

if(zmienna!=0){

EDIT:

Tworzył te itemy wokół siebie przez ok. 10 sek po czym je pozbierał.

W takim razie czyżby server miał jakieś dziury? A może to klient tworzy itemki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wiem czemu sie gra tnie!!!!!!!

gdzies tworza sie objekty bo co ten sam czas sie psuje i jak by sluchac to chodzi coraaaaz wooolniej i wooolniej az juz dzwiekow nie slychac!

 

sprobojcie dac mp3 w grze i strzelac pociski po za room (bez kasowania) i w koncu tak samo sie stanie! jak cos dam filmik jak idzie od 750 do ok. 900 ramu i dzwieki zwalniaja !

wiec kto tu jest mistrz ? haha xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm myślę, że potrzeba Almorze małego liftingu walki :) O ile na początku jest dość miło (walki nie są tak okropnie długie) to przy walkach z Hell spiderami czy Ghostami można paść z nudów (Ghost ma ponad 1000HP) Tłukę takiego amatora, ten mnie uderzy raz na minutę, dwie za 69 punktów (około). Zanim trafi mnie jeszcze raz już mi się energia zregeneruje, a ja go tłukę po około 25 obrażeń. Nuuuda, trzeba by coś zmienić. Mocniejsze bronie? Częstsze acz słabsze trafianie przez potwory? Trzeba nad tym pomyśleć. A tak na leciutkim offtopicu, ktoś oprócz mnie potrafi pokonać na raz Ghosta i 2 Hell Spiderki? Mi się na razie raz udało :) I to bez żadnych buteleczek ;) Szkoda, że walka trwała z 10 minut (przy czym sikałem ze strachu by gra nie dostała błędy "sound only")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...