Miłosz 1 Napisano 30 Listopad 2020 Hej! Zwracam się do was z pewnym problemem. Ostatnio zacząłem się bawić nowym narzędziem do sekwencji i uznałem, że użyję go do zrobienia prostego wyjaśnienia zasad gry. Jedną z wartości gracza - coś w rodzaju ładowanej mocy - jest reprezentowana w grze jako aura otaczająca bohatera. Aura jest zrealizowana za pomocą shadera. I tutaj pojawia się problem, bo z tego co mi wiadomo nie da się użyć shadera w sekwencji. Jeśli wiecie jak to zrobić, albo macie jakiś inny pomysł rozwiązujący ten problem będę bardzo wdzięczny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
gnysek 178 Napisano 30 Listopad 2020 layer_shader layer_get_script_begin layer_get_script_end layer_get_shader Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Miłosz 1 Napisano 30 Listopad 2020 17 minut temu, gnysek napisał: layer_shader layer_get_script_begin layer_get_script_end layer_get_shader A to nie nałoży shadera na cały asset sekwencji? Normalnie używam tego shadera oddzielnie na obiekcie gracza Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
gnysek 178 Napisano 30 Listopad 2020 No to jeśli w obiekcie gracza to nie powinno być problemów nawet w sekwencji, obiekt chyba się normalnie wykonuje. Myślałem, że to sekwencja gdzie są same sprite. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Miłosz 1 Napisano 30 Listopad 2020 Teraz, gnysek napisał: No to jeśli w obiekcie gracza to nie powinno być problemów nawet w sekwencji, obiekt chyba się normalnie wykonuje. Myślałem, że to sekwencja gdzie są same sprite. Znaczy, tak to jest sekwencja gdzie są same sprity. Tylko, że to rozwiązanie nałoży shader na wszystkie w sekwencji, a chodzi tylko o nałożenie na jeden. Ale racja. Nie pomyślałem o tym aby zrobić sekwencję za pomocą obiektu. To będzie miało znacznie więcej sensu i rozwiąże problem! Wielkie dzięki! Miło tak wrócić do Clanu po latach 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach