Skocz do zawartości
Mastodont

Kompilacja android przez wifi nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od jakiegoś czasu nie działa mi kompilacja wifi na Androida :( przez USB wszystko śmiga jak należy, natomiast gdy próbuję przetestować aplikację przez WiFi problem jest następujący:

 

Compile failed, please check...

 

A w source control:

 

"E:\Programy\GameMaker-Studio\adt-bundle-windows-x86_64-20140702\sdk\platform-tools\adb" get-state

error: no devices/emulators found
Compile finished: 20:39:49

 

Pamiętam, że kiedyś uruchamiał się web server, następnie odpalało się runner na telefonie, pobierało i można było testować. Teraz web server w ogóle się nie pojawia. Nieważne czy runner na telefonie uruchomię przed czy po.

 

Web server normalnie działa dla html5.

 

GMS 1.4 jak co

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GMS 1.4 nie jest wspierany od dwóch lat. Ciężko się wypowiadać, może coś w API Androida się zmieniło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie testowałem tego na GMSie, ale możesz spróbować włączyć debuggowanie po wifi na androidzie ręcznie.
 

1. Podłącz telefon po USB i sprawdź w ADB wszystkie widoczne urządzenia:
D7iZOzr.png

2. Jak będziesz miał swoje urządzenie widoczne, przełącz ADB do trybu debugowania po sieci `tcpip`, wpisz coś takiego:
MaY2u9u.png

Ale poza jedną rzeczą, w miejsce portu 5555 wpisz port jaki masz skonfigurowany w GMSie. Możliwe też, że zadziała jak podasz taki sam port jak tutaj.

3. Teraz możesz spróbować połączyć się z urządzeniem, ale najpierw znajdź IP telefonu w lokalnej sieci.
lnP4BlK.png

Możesz odłączyć telefon od kabla USB i spróbować zrobić deploy.

Tutaj masz bardziej szczegółowy opis jak co działa:
https://developer.android.com/studio/command-line/adb#wireless

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kombinowałem, ale jaki port nie wybiorę kończy się błędem:

No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061)

Komputer i telefon są w tej samej sieci, mogę pingować telefon i jest ok. Po odłączeniu kabla pokazuje, że moje urządzenie jest "offline"...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na pewno poprawnie połączyłeś się z telefonem przy `adb connect`? Może firewall jakiś blokuje ADB :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej wygląda na to, ze to nie GameMaker jest winny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×