Skocz do zawartości
Ice Cube

obrót "bilbordu"3d w stronę wroga

Rekomendowane odpowiedzi

jest żołnierz ,który zawsze patrzy w moją stronę

DRAW:

d3d_draw_wall(x + global.camsin * 8, y + -global.camcos * 8, 22, x + -global.camsin * 8, y + global.camcos * 8, 1,sprite_get_texture(spr_zolniez2,anim), 1, 1);

 

żołnierz strzela do potwora gdy podejdzie do niego za blisko

i wtedy chciałbym aby obrócił sie w jego strone

 

próbowałem ogarnąć to zmienna direction,ale same błędy ;/

help!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale skąd mamy wiedzieć czym są global.camsin i global.camcos. ?
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

i am lord -racja :D 

 

 

direction -= (display_mouse_get_x() - display_get_width()/2)/10;
pitch -= (display_mouse_get_y() - display_get_height()/2)/10;
 

display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2);


 dirrad = degtorad(direction);
 pitchrad = degtorad(pitch);


global.camcos = cos(dirrad) * cos(pitchrad);
global.camsin = -sin(dirrad) * cos(pitchrad);
global.campitch = sin(pitchrad);

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×