Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda to superowo. Grafika, animacje i sam gameplay wyglądają bardzo pro. Taki pixal art to ja szanuję, bardzo estetycznie, nie kłuje w oczy i cieszy oko. Będę śledził postępy.

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda naprawdę fajnie, chociaż pomyślałbym, żeby coś zdziałać z tymi wielkimi połaciami fioletu, sprawiają one, że na miniaturkach wygląda to trochę biedniej. Ciekawy pomysł i chętnie bym zobaczył video z gameplayu. 2020 coś konkretniej? Początek roku, czy bardziej końcówka?

 

btw lajki i serduszka to największy rak, piszcie normalnie swoje zdanie i feedback, a nie serduszko i wywalone jajxa

  • Lubię (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ANtY póki jeszcze nikt tutaj nie zrobił botów, do nabijania sobie statystyk to nie ma tragedii :D, tam wiecie jak kupowanie like na instagramie.

Fakt wygląda dobrze, ale gameplay aktualnie wygląda bardzo wolno przez tych stojących przeciwników(Może zbyt dużo nagrałem się w Blasphomeus, czy DeadCells). Jeśli chodzi o grafikę to jedynie gryzie tło w pierwszym screenie, ale to pewnie testowe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@szpaq99 Tak, gra jest dość wolna bo ma być bardziej czymś w stylu Shovel Knighta niż wymienionych wyżej gier. Z drugiej strony jednak zastanawiam się nad wprowadzeniem czegoś co przyspieszy poruszanie jak dash:)
@ANtYRaczej pierwsza połowa 2020. I dziękuję za nawoływanie do wyrażenia zdania. Co prawda jestem momentami atencyjną suką ale w tym wypadku stworzyłem temat by uzyskać feedback zatem będę bardzo wdzięczny za konstruktywną krytykę:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Swietnie to wyglada, w jakims stopniu przypomina broforce, ale w takim przypadku porownanie niech bedzie komplementem. Grafika jest spojna, animacje sa bardzo dynamiczne, a co najwazniejsze-kolorystyka nie kluje w oczy. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za miłe słowa:)
Mam pytanko, co sądzicie o koncepcie pokazywania wnętrza budynków dopiero po podejściu blisko? W tej sytuacji kiedy jesteśmy daleko widzimy zewnętrzną część domku,wnętrze tylko ewentualnie przez okna. Zastanawiam się czy to nie będzie nieco upierdliwe, oto eksperyment na szybko:

https://imgur.com/n62CMbu
 

  • Lubię (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej spoko opcja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja nie lubię tego rozwiązania w grach, zwłaszcza, że z tego, co widzę, w budynku bezpośrednio przed graczem są przeciwnicy

 

co do samej gry, powtórzę zdanie poprzedników, wygląda bardzo fajnie. tym bardziej, że to gatunek, w którym ostatnio coraz ciszej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem fanem tego typu rozwiązań, szczególnie jak są pułapki w grach, i zazwyczaj gracz musi zginąć, i zapamiętać, że coś na niego wyskoczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

moje zdanie jest takie, że pokazywanie wnętrza budynku dopiero gdy jest się blisko wejścia jest całkiem ok

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×