Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanko odnośnie ogona węża i image_single. Otóż kiedyś na forum był taki przykład, który nazywał się "łączenie murów".

Aktualnie piszę Snejka :P i mam problem z łączeniem ogona. Chodzi mi o to ,że jak wąż się przemieszcza to ogon wygląda jak pocięty

na kwadraty, a chciałbym żeby był "jednolity". Porobiłem animacje w której mam 10 klatek ogona (pionowy prosty, poziomy prosty, 4

zagięcia i 4 końce ogona). Nie mogę jednak połączyć tego tak ,żeby ogon płynnie zmieniał klatki animacji, tak żeby np: część która była 

załamaniem ogona gdy będzie ostatnią częścią zmieniała klatkę z załamania na końcówkę. Macie jakieś pomysły jak mógłbym to rozwiązać?

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No było, sam nawet robiłem binarne łączenie murów której kod mieścił się w 4 linikach tylko :P ale cholera wie gdzie to jest

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

robisz position_meeting i na tej podstawie wybierasz sprite, nie powinno być trudne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×