Skocz do zawartości

speedy w Physics room


SIDek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Fizyka działa zupelnie inaczej, wtedy masz wiele czynników i tam tylko dodajesz przyspieszenia (na zasadzie pchnięcia). To nie jest tożsame, a i prędkośc nie może być stała, bo jest właśnie grawitacja. Można założyć, że zadajesz prędkosć, tak jak samochod gdy wciskasz pedał gazu, ale to jest funkcja physics_apply_force . Poczytaj dział Applying Forces w dokumentacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Przy pomocy lengthdirów :) lengthdir_x(dlugosc, kierunek); to jest właśnie hspeed. Mimo to, jeśli włączyłeś fizykę, to już musisz z niej korzystać (zresztą tam do poziomych i pionowych prędkości sa zmienne - poczytaj dokumentację).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...