Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: 1bit_arena

 

Gatunek: top-down

 

Opis: Wejdź na 1bit arenę i wykręć jak najlepszy wynik, a następnie pochwal się nim on-line! Znajdziesz tu cztery rodzaje przeciwników i sześć rodzai broni, które urozmaicą starcia na arenie. Oprócz zwykłej bitki, czeka na Ciebie Trzy epizodowa kampania dla jednego gracza! 

 

Cóż, miało to wyjść o wiele lepiej, myślę, że Podziemia Księżyca są milsze do ogarnia, ale tragedii chyba nie ma :P

 

Download: Wersja 1.1

Rozmiar pliku: 12Mb

 

Autorzy:

Programowanie:

SimianVirus7

Fabuła:

SimianVirus7

Grafika:

SimianVirus7

Muzyka:

Juhani Junkala, TFLM

Screeny:

1bit_arena_screen1.png

 

1bit_arena_screen2_png.png

 

1bit_arena_screen3_png.png

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ej całkiem fajna gra i ma potencjał

jeżeli wciąż nad nią pracujesz, to daj więcej efektów, animacji i znacznie powiększ pociski - walka stanie się bardziej satysfakcjonująca i będzie smyrać układ nagrody. myślę też, że portal powinien pojawiać się po zabiciu ostatniego wroga, a nie zniknięciu jego zwłok

trafiłem też na bug (chyba), na jednym z poziomów poziom głośności muzyki zwiększał się i malał po trafianiu we wrogów (głośno i cicho na zmianę)

  • Super (+1) 1
  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra się miło, jednak :D :

,brak możliwości sterowania strzałkami w menu to zbrodnia, 

,wrogowie wychodzą poza  białą barierkę.

Ogólnie jak wyżej gra ma potencjał, jednakże aktualnie jest to jedynie co ukończony samouczek.  Wydaje Mnie się, że robienie tabeli highscore nie ma sensu, dopóki nie zrobisz jakiegoś trybu survival. Mógłbyś się wysilić, dorobić jakiś bosów, jakieś podstawowe levele.

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, szpaq99 napisał:

jednakże aktualnie jest to jedynie co ukończony samouczek

ale jak skończysz tutorial to odblokowujesz normalny tryb

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To bez sensu, że wywala do menu :D zdążyłem grę już z dysku wywalić i nie pograłem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

ej całkiem fajna gra i ma potencjał

jeżeli wciąż nad nią pracujesz

Miałem zamiar zacząć nowy projekt, aczkolwiek po tych słowach chyba zostanę jeszcze na chwile :)

 

Cytuj

na jednym z poziomów poziom głośności muzyki zwiększał się i malał po trafianiu we wrogów (głośno i cicho na zmianę)

Ogólnie zgłaśnianie i ściszanie muzyki to jedna z mechanik robienia Serii, gdy nie masz żadnej muzyka gra cicho, a gdy wyświetla się napis SERIA: n! to muzyka gra głośniej. Ale miałem z tym problemy pomiędzy przejściami poziomów, także mógł być to jakiś bug.

 

Cytuj

brak możliwości sterowania strzałkami w menu to zbrodnia

Proszę mnie zastrzelić. Ogólnie sam łapałem się na tym, że używam strzałek w menu i to nie działało, ale nie naprawiłem tego, dlaczego?

 

Cytuj

wrogowie wychodzą poza  białą barierkę

Tak wiem, ale tylko te stworki pierwszego stopnia. Nie ogarnąłem tego do końca, ale dałem zabezpieczenie w postaci if outside of room then instance_destroy();

 

Cytuj

dopóki nie zrobisz jakiegoś trybu survival

Well, jest on zrobiony, tylko w sumie ukryty ._. Trzeba przejść w sekcje Wybór Poziomu i wybrać Arena


Za wszystkie grzechy żałuje, obiecuję poprawę!

  • Super (+1) 1
  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy przyblokowałem się na krawędzi ściany, kilka razy musiałem zresetować przez to grę. Ten bug był dla mnie szczególnie uciążliwy. :rip: Poza tym to grało się całkiem przyjemnie, ale przez bugi przeszedłem do max 2 poziomu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Publikuje wersję 1.1
Nie jest tego za wiele ale większość poprawek wprowadziłem, które mi napisaliście wyżej :)

 

Menu:
- Dodanie w menu wybór rozpoczęcia poziomu Arena
- Możliwość wyboru w menu za pomocą strzałek i myszki
- Zmienione menu wyboru po zakończonym epizodzie (dodano opcję "Kontynuuj")
- Dodany kursor

 

Gameplay:
- Portal otwiera się od razu po zabiciu wszystkich przeciwników
- Od teraz strzały czarodzieja przelatują przez ścianę 
- Zmieniona muzyka/mechanika serii
- Powiększone pociski
- Zwiększone obrażenia każdej broni (prócz pistoletu)
- Miecz zużywa mniej wytrzymałości
- Bardziej dynamiczna arena, bo tamta wyglądała jak lek na bezsenność

 

Bugi:
- Naprawiony błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń przeciwnikowi za pomocą łuku, kiedy on stał na poprzednio wystrzelonej strzale 
- Poprawione pomniejsze bugi kosmetyczne


 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×