Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: spaceWaveCombat

Gatunek: Zręcznościowa

Opis: 100 fal przeciwników o zwiększającej się trudności. Automatycznie i losowo zmieniająca się broń. Kolorowy styl retro(?).

 

Download: gmclan.org

Rozmiar pliku: 10 KB

 

Autorzy:

Programowanie: Dester

Fabuła: -

Grafika: Dester

Muzyka: Waterflame

 

Screeny:

image.png.40ec2d1fb1f40659bb7a5fea39263ca5.png

image.thumb.png.db7e37981e3484d8eb358578567f366f.png

Edytowane przez Dester
aktualizacja linku do 1.1
  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Technicznie zrobione bardzo fajnie, ale parę rzeczy mi się nie podoba. Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? Przydałaby się jakaś punktacja, skora gra nie ma żadnej fabuły, nowych leveli i innego elementu wskazującego na postęp gry. Po co mam zabijać przeciwników jak mogę unikać wszystkiego? Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. Po paru zmianach mogłaby być to fajna gierka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie estetycznie i techniczne fajna gra. Ciekawy system levelowania(?), czyli jak dolny pasek dojedzie do końca to zmienia nam się broń. Niemniej jednak, gra jest trochę zbyt statyczna. Przydałoby się jej trochę dynamiki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał:

Technicznie zrobione bardzo fajnie, ale parę rzeczy mi się nie podoba. Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? Przydałaby się jakaś punktacja, skora gra nie ma żadnej fabuły, nowych leveli i innego elementu wskazującego na postęp gry. Po co mam zabijać przeciwników jak mogę unikać wszystkiego? Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. Po paru zmianach mogłaby być to fajna gierka.

Paski na dole oznaczają chyba: "exp" (gdy wypełni się do końca, zmieniamy broń) i numer aktualnej fali. Gdy przeciwnicy wylatują poza ekran, numer fali się zmniejsza i tracimy postępy.

 

Ogółem gra fajna, ciekawy pomysł i konieczność zmieniania taktyki co chwilę. Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami -  strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej. Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.1

  • bardziej intuicyjny interface 
    Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał:

    Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? (...) coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi.

     

  • poprawione, zbalansowane fale i zmiany poziomu trudności
    17 godzin temu, Korodzik napisał:

    Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często).

     

    Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał:

    Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. 

     

  • poprawione bronie 

    17 godzin temu, Korodzik napisał:

    Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami -  strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej.

     

  • więcej efektów, poprawki w grafice 

    Dnia 2/2/2019 o 13:15, SimianVirus7 napisał:

    Niemniej jednak, gra jest trochę zbyt statyczna. Przydałoby się jej trochę dynamiki.

     

  • zmiany w przeciwnikach i ich zachowaniu

link do pobrania zaktualizowany w poście na górze ^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kurczę, bardzo fajna gierka. grafika bardzo mi się podoba, pomysł jest prosty, ale działa. jeżeli miałbym się czegoś przyczepić, dałbym opcję pełnego ekranu, pogrubiłbym trochę te paski i dodał możliwość wyłączenia muzyki. a, i te zielone gwiazdki to trochę niefortunna ozdoba, bo w ferworze walki mogą się pomylić z pociskami wrogów, zwłaszcza początkującemu. ale generalnie dobra robota, można by tę grę trochę urozmaicić i wyszłaby spoko produkcja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, exp napisał:

(...) jeżeli miałbym się czegoś przyczepić, dałbym opcję pełnego ekranu, (...)

F11

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×