Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Dywersant

Gatunek: Akcja

Opis: Dużo mógłbym tu napisać, jest to swego rodzaju remake kultowej "Parszywej Dwunastki", kiedyś próbowałem zrobić część drugą,
ale jak sami wiecie był to kompletny crap. Ta gra była pisana od nowa, zawiera tylko około 10% mechanik z oryginału, dodałem dużo udogodnień, 
podniosłem dynamikę rozgrywki, poprawiłem grafikę i bardziej rażące bugi (na przykład możliwość zabicia kogoś przez ścianę). Z poważnej fabuły także zrezygnowałem.
Gra opowiada o Tadeuszu Chujeba, samotnym wilku, który z pomocą swoich przyjaciół wykonuje spektakularne i nie zawsze zgodne z konwencją genewską akcje dywersyjne.
Protagonista nie jest, jak w poprzednich odsłonach - czystym i prawym superbohaterem, ale superbohaterem, który nie ma krztyny ogłady. Jest chamem, ale bardzo skutecznym.
Wykonuje akcję, na które AK daje mu przyzwolenie, ale głośno o tym nie mówią :D Tyle, co do fabuły. Jeśli chodzi o dalsze postępy względem poprzednich produkcji - zobaczcie sami! :)
Download: Dywersant - Sorki, że na innym hoście, ale nie chciało mi wrzucić na GMUP
Rozmiar pliku: Około 10 MB

Autorzy:

Programowanie: Raczej ja(korzystając z wielu silników, modyfikując na własne potrzeby)
Fabuła:Ja

 

     Grafika: Ja

 

     Muzyka: RTCW

 


Screeny:

Screen

 

 

 

Teraz część praktyczna:

Sterowanie:

WSAD - Chodzenie

ENTER - Zmiana trybu sterowanie(ośmiokierunkowe, albo w kierunku myszy)

Lewy Myszy - Atak

R - Przeładowanie

LEWY SHIFT - Bieganie

SPACJA - Przewijanie tekstu

Rolka Myszy - Zmiana Broni

E - Otwieranie/zamykanie drzwi.

 

Odnośnie misji nr.1 "Znajdź broń" - Znajdziecie ją w stodole, dotrzecie do niej idąc pierwszym rozwidleniem w dół na dróżce leśnej 

Życzę udanej ZABAWY 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Wow, na screenach wygląda średnio ale jestem pod dużym wrażeniem grafiki w same grze - bardzo spójna, czytelna. Może niektóre elementy się zlewają, np. ciężko jest zobaczyć czy w progu są drzwi czy nie ma. Efekty też na plus, super wygląda strzelanie (długie przeładowywanie realistycznie wypada). Dobrze by grze zrobił jakiś system animacji, choćby i proste bujanie się w czasie chodzenia, w tym momencie wygląda jakby gracz "leciał".

Efekty krwi, odlatujące ciała, strzelania przez okna (rozbijanie szyb!), nie jest to może idealne, ale i tak gra się świetnie. Mimo że przeciwnicy się nie ruszają dużo jest kombinowania, zaskakują Niemcy schowani pod drzewami, choć kiedy jesteśmy bliżej można by zrobić lekko przezroczyste korony.

Grałem z 10-15 minut, byłem o krok od zabicia głównego złego, mam nadzieję że jeszcze mi się uda. Dodałbym też jakieś sekrety, tajemne przejścia, ta hacjenda aż się o to prosi.

Znów poczułem radość z grania w gmclanowe produkcje, polecam każdemu.

 

OCENA

7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wojo napisał:

90% aktywnych userow to stara gwardia :P

 

To ja jestem te 10% czy 2005-2006 już się zalicza?

 

Err, wie ktoś jak obejść poniższy problem?

4h7wdzi5.png

 

Znaczy poza użyciem innej przeglądarki co już zrobiłem. Ale tak na przyszłość, jak to obejść?

 

Ogólnie mi się podoba, ma ten gmclanowy feel ale w pozytywnym sensie. Niemniej wierzę w negatywny feedback, więc poniżej moje żale:

 

 

Edit:

To tak:

-Przeszkadza mi że WSAD porusza się względem postaci a nie względem ekranu. Wolałbym statyczne "W zawsze w górę"

-Postać zacina się na ścianach, można to obejść paroma linijkami kodu bez problemu.

-Trawa "świeci się" jak się rusza. To chyba problem odświeżania, czy jest włączony VSync?

- Żadnej informacji na początku gry jak się steruje. Nie mogę zamknąć poniższej wiadomości bo nie wiem jakim przyciskiem:

xst8f23w.png

 

Edit: Dobra, nie wiem jak ale zamknąłem to okienko. Chyba że zamknęło się po czasie samo, wtedy za długo wisi taka informacja.

-Po podniesieniu broni poruszanie zmieniło się na takie jakie chciałem(bo wcinalem enter :D), ponawiam prośbę o info jak sterować na starcie gry.

-Zwiększ zasięg spawnowania/despawnowania obiektów bo widzę jak się drzewa pojawiają i znikają.

w

-Straznicy nie reaguja na obrywanie od strzal jesli jest sie poza zasiegiem, licze ze to zmienisz i dasz im aggro albo chociaz szukanie gracza gdy oberwa

 

Więcej po kolejnym edicie.

 

Edit2:

-Szukając sekretów wpadłem na miliard niewidzialnych ścian. Odradzam z nich korzystać i zalecam znaleźć inny sposób zatrzymywania gracza

-Powinieneś na środku drzewa ustawić konar który jest solidny i nie da się przez niego przejść, a korony drzew zrobić niesolidne i dać im przeźroczystość gdy stykają się z graczem lub wrogiem.

 

Edit 3:

-Kolo w rezydencji do mnie przez drzwi strzelał. Ten po lewej w kuchni. A bo to jest próg tylko. Drzwi są za mało widoczne.

i98w4n0r.png

 

Gra mi się zamknęła jak doszedłem do kółka przy łódce więc zakładam że to koniec dema. Przydałaby się jakaś wiadomość informująca że to tyle albo coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
8 minut temu, I am vader napisał:

 

To ja jestem te 10% czy 2005-2006 już się zalicza?

 

Err, wie ktoś jak obejść poniższy problem?

4h7wdzi5.png

 

Znaczy poza użyciem innej przeglądarki co już zrobiłem. Ale tak na przyszłość, jak to obejść?

 

czeba włączyć okno ze ściągniętymi plikami, tam jest opcja żeby ściągnąć mimo wszystko.

 

Teraz, I am Lord napisał:

Niegrywalne dla mnie sterowanie. Czemu gracz blokuje się na koronach drzew?

 

O właśnie, zmniejszyć trzeba maskę graczowi a najlepiej zrobić jakieś ślizganie się po ścianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

"Chómor" polegający na rzucaniu mięsem w co drugim zdaniu nie przypadł mi do gustu <_< Ale sama rozgrywka o dziwo całkiem fajna (odstrzeliwanie szkopom rąk, mniam), zwłaszcza rozwalanie wrogów ze snajperki i granat kładący każdego w pokoju.

 

Trochę irytujące jest, że trzeba dotknąć ściany budynku, by widzieć wnętrze - przeszkadza to w strzelaniu z zewnątrz budynku do wrogów w środku. Automatyczne ładowanie broni jest denerwujące - chcę np. przestawić broń na pięści, ale każdą "mijaną" po drodze broń bohater koniecznie musi załadować, przez co dotarcie do pięści zajmuje dobre pół minuty. Znalazłem też buga: po rozbiciu skrzynki stojącej na półce (prawy dolny róg rezydencji) nie da się wziąć wylatującego z niej przedmiotu, bo półka blokuje gracza.

 

Dziwne też, że ci szkopi tacy niemrawi, nie chce im się nawet gonić bohatera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik AI dość zawiły, cały czas go rozpracowuję, sporo rzeczy już ogarnąłem, staram się zoptymalizować tych wrogów, aby byli niebezpieczni, ale nie do przesady, aby mieć szanse, z tym bugiem, to wiem o co chodzi, zapomniałem nadać większą maskę. Kilka lat temu prosiliście o automatyczne przeładowanie, więc je wrzuciłem :D a co do mięsa, to ma to oddać prostacki charakter protagonisty, pamiętajmy, że nie każdy człowiek żyjący w tamtych czasach był przedstawicielem "młodzieży romantyzmu" mówiącej piękną polszczyzną, tak czy siak dzięki za opinie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...