Skocz do zawartości

Mario Brawl Online


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

no to tak

http://www.gmclan.org/up199_4_Mario_Crossing_ServerStar.html - serwer gry - Nieaktualne

http://www.gmclan.org/up199_4_Mario_Crossing_ClientStar.html - klient gry :P Nieaktualne

 

Aktualne wersje znajdują się na dole POSTA

 

Narazie gra nie ma konkretnego celu ale połazić i się pobawić i pokopać można xD.

 

A,D - chodzenie

num1 - speed

num2 - skok

num3 - kopnięcie

num 4 i 5 - okrzyk xD

Enter by pisac w czacie nad głową

T - by pisać na czacie globalnym

(Globalny napisany przez Pietera6)

 

inne move'sy

Wall kick - narazie tylko tyle, ale będzie wiecej

 

miłej zabawy.

 

PS: z serwa jeszcze mozna pisac do graczy Enterem xD narazie to po nic sie nie przyda ale potem wykorzystam jako welcome message czy cos

 

EDIT:

i jeszce dll do teki z grą

http://www.gmclan.org/up199_4_39dll.html

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE

 

No i oto jest kolejna dawka tej gry.

zmian może nie jest super dużo ale myśle że nie jest źle.

Zmiany:

- 3 nowe minigry;

- NPC kamek który nawiedza grę i zamienia graczy w przedmioty/postaci różnej maści (narazie 2 typy xD);

- poprawione bugi (lol);

- nowe przedmioty;

- Nieco zmieniona mapa;

- zniszczalne murki xD;

- wystrzeliwanie bomb z armat (rur);

- Ground Pound ma już zastosowanie, np do miażdzenia wrogów xD

- tutorial - prowizoryczny, ulegnie zmianie.

- F4 pełny ekran/okno

 

- Pozatym na serwerze mamy pare dodatkowych komend , całkiem fajnych xD

 

Komendy na serwerze:

- /game

star - łapanie gwiazdek, kto najwiecej xD;

star2 - łap gwiazdke i nie pozwol jej sobie odebrać;

race - wyścig, dotknij flagi jako pierwszy;

king - stojąc w wyznaczonym miejscu, nabij wyznaczony limit punktów;

coinhunt - zbieraj monetki;

end - kończy aktualną minigre bez rozstrzygania wyników;

 

- /spawn

kamek - spawnuje kameka ktory atakuje losowego gracza;

 

- /points_limit

<wartość> - ustawia limit punktów grach typu coinhunt lub king

 

- /kamek

<nick_gracza> - spawnuje kameka, ktory atakuje wyznaczonego gracza;

start - włącza automatyczne spawnowanie co daną ilosc sekund;

stop - wyłącza aut. --||-- --||-- --||-- --||--

<10-60> - czas w sekundach, częstotliwość spawnowania

 

- /bombard

<5-40> - sami zobaczcie ^^

 

- /say

<jakiś text> - czatowanie z graczami

można wcisnąć CTRL+S wtedy mamy to samo co ENTER ale mamy juz napisane '/say ' i wystarczy tylko napisac co tam sie chce

 

 

Dla przypomnienia, STEROWANIE

 

Klient:

 

A,D - strzałki

num1 - przyśpieszenie;

num2 - skok;

num3 - kopniak;

num4-5 - okrzyki (taunt);

num6 - użycie przedmiotów;

num0 - w połączeniu z num1-3 , power (zależnie od power meter);

spacja - zejście z chmurki;

ENTER - chat nad głową;

T - chat globalny;

 

Serwer:

 

Strzałki - jeżdzenie "kamerą";

prawy przycisk myszki - menu do tworzenia chmurek z serwera ;

CTRL+prawy myszki - menu do budowania cegiełek (polecam spawnerami);

Lewy przycisk myszki - zaznaczamy niektóre obiekty;

Spacja - włączamy śledzenie zaznaczonego obiektu;

CTRL+S - szybki czat

 

Linki: -

Po linki udaj się niżej =P.

 

SCREENY

http://img472.imageshack.us/img472/7017/marioonline2cc6.png

http://img70.imageshack.us/img70/8350/31090818bp7.png

http://img84.imageshack.us/img84/5016/33465819lr2.png

 

Życzę miłej zabawy.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------|||

 

Whoa! Znów

UPDATE!!!

 

Kto by pomyślał... xD

 

Wszystko co trzeba (klawiszologia itp) znajduje się powyżej, więc dopisze tylko zmiany, nowe komendy z serwera itd.

 

Nowy badziew: // ^^

- 2 nowe mapy.

- 4 nowe minigry (jak je wywolac napisze w komendach :P).

- 6 nowych przedmiotow.

- system zapisu bloczków do pliku, dzięki temu można potem swoje budowle łatwo władować :P (thx for Tymon)

- kauczukowe bloki xD do czego służą dowiecie się grając :P

- usprawnione tworzenie obiektów z serwera (nie klika się prawym, tylko kręcisz pokrętlem w myszce wybierajac upragniony obiekt i stawiasz prawym przyciskiem myszy, dla ludu bez pokretel, mozna take wybierac klawiszami page up i page down).......(dla ludu bez prawego przycisku w myszce nic nie przewidzialem, przepraszam xD)

- F12 - robienie screenów do teczki screens :P

- nasza kochana nowa Maskotka MBO xD Poochy, który zrobił furrorę jeszcze przed wypuszczeniem tego update'a!!!

- ...sekrecik =P ujawnię go trochę potem :P

- ....... BUGI ^^! (nie wiem jakie są dlatego prosze o wysyłanie mi ich na PMa lub zgłaszanie tu w topicu, wszelkie bugi klienta spisywane są do pliku game_errors.log wiec nie musicie robić screenów!

- więcej zmian nie pamietam, za wszystkie szczerze żałuje i proszę o pokutę i rozgrzeszenie xD ale jest puźno.

 

Nowe Komendy:

(po stare nalezy udac sie wyzej xD)

 

- game nazwa_minigry

(wiem, że to stara ale są nowe minigry :P)

*rescue - serwer dzieli graczy na drużyny, niebieską i czerwoną, jeden z niebieskich zostaje wtrącony do kicia czerwonych, zadaniem niebieskich jest uwolnienie towarzysza i odprowadzenie do bezpieczniej strefy. zadaniem czerwonych jest zapobieganie wykonaniu celu przez niebieskich do upływu czasu, w razie ucieczki delikwenta używać "Baniek" by odprowadzić go na miejsce =P.

*capture_egg - raczej znany wszystkim rodzaj rozgrywki, jest to nic innego jak capture the flag, z tym że zamiast flag mamy jajka =P

*1egg - to samo co wyżej z tym ze jajko jest tylko jedno wiec lepiej szybko je zabrać i nie oddać drużynie przeciwnej =P

*assault - ta gra jest właściwie nie dopracowana, ale to co dzisiaj dam można raczej potraktować jako open beta testy, gra działa ale jest trudna dla drużyny niebieskiej... czerwoni maja zamek z cegieł, niebiescy maja go zniszczyć przed upływem czasu, jednak nie jest to takie proste, nie da się tego zrobić za pomocą powera lub głowy, gdyż jest on otoczony kauczukowymi bloczkami, jedyny sposób to zdobyć chmurkę i zrzucać na budowlę bomby. Ale co to? Nie ma znaczków? A no nie ma =P niebiescy mają specjalną maszynę, która za 3 niebieskie jajka daje nam bomby, a za 3 zielone, chmurki. (podpowiedz dla redsów, maszyna padnie od obrzucania bombami, ale uwaga, można ją naprawić kopniakami xD poza tym, umie się bronic, raz na jakiś czas wypuszcza bańkę jeśli wróg znajduje się w pobliżu.

 

- kick nick_gracza

każdy raczej wie po co to i wie, że przydatne xD

 

- find nick_gracza

także przydatna funkcja, po wprowadzeniu komendy oraz nicka gracza, ekran serwera zaczyna natychmiast śledzić jego pozycję =P

 

- map nazwa_mapy // nazwy są glupie ale co tam =P

*mushroom_kingdom - to mapa. którą już znacie =P

*cold_mountain - nowa pokryta śniegiem mapka =P

*high_sky - a to mapka, na której zwiedzicie sobie podniebny świat =P

 

- save_blocks nazwa_pliku // gratka dla budowlańcow xD

Zapisuje układ bloczków do pliku, przykład użycia : /save_blocks budowla

i mamy już pliczek o nazwie budowla.blk

 

- load_blocks nazwa_pliku

Władowuje dany plik z ukladem bloczków, przykład użycia : /load_blocks budowla

i mamy swoje wczesniej zapisane bloczki =P

 

Zapodam kilka SKRYNÓW z nowej wersji:

http://www.mbo-center.ovh.org/screeny/newscreen001.html

http://www.mbo-center.ovh.org/screeny/newscreen002.html

http://www.mbo-center.ovh.org/screeny/newscreen003.html

http://www.mbo-center.ovh.org/screeny/newscreen004.html

 

Screeny to JPGi wiec jakość nieco marna, w grze wszystko wygląda ładniej =P

 

Bardzo prawdopodobne, że zapomnialem czegoś dopisać lub coś w tym stylu, ale wiekszość nowych rzeczy jest taka, że nie da się ich przeoczyć, pozatym są intuicyjne, jak sterowanie poochym, ale może jeszcze o tym napisze.

Narazie, Poochy może być spawnowany tylko z poziomu serwera, gdy już upatrzymy sobie naszego pupila, wtedy wskakujemy mu na plecki i jazda xD.

Sterowanko na Poochy'im:

A i D - lewo, prawo, każdy wie raczej.

W i D - celowanie, potrzebne do wymierzenia kontu skoku =P

num2 - skok (trzymaj by bryknąć dalej =P)

spacja - zejście z poochiego

 

Taaa... to chyba tyle,a więc najważniejsze

 

Linki: - Aktualne

KLIENT

SERWER

 

PS: Ranmus niech cie cholera z tym ograniczeniem emotikon xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 378
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

Jak sam napisales, ta gra na razie nie ma celu, wiec nie ma co tu oceniac, zwlaszcza jak sie testuje. :) Przejde od razu do marudzenia. :]

 

1) Rozdzielenie aplikacji klienta i serwera kompletnie nie ma sensu. Taka technike stosuje sie tylko wtedy gdy np. serwer piszemy w innym jezyku programowania lub host nie ma zadnych grafik itd. - jest po prostu zwykla konsolowa aplikacja. Radze te dwa exeki polaczyc i zrobic wybor host - klient. Przez aktualne rozdzielenie, dwa razy niepotrzebnie z DirectX'a korzystasz i znacznie podnosisz wymagania sprzetowe.

 

2) Pomarudze teraz nad tematyka. Kolejny Mario? Moim zdaniem przydałoby się trochę innowacyjności i polepszenia silnika, jakies nowe rodzaje potworkow, plansz itd. To jest właśnie główna bolączka większości tychże klonów. Do jakości Mariosów Buziola jeszcze spoooooro brakuje niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakości Mariosów Buziola jeszcze spoooooro brakuje niestety.

MAsakra... Buziol ma tylko jednego klona mario ktory faktycznie jest cos tam wart, i szczerze to mario forever nie wciągnęło mnie na dłuzej niz 15 min. -_- (pomine fakt że jakby nie było to to jest jego jedyna dobra gra a jakims cudem reszta to za przeproszeniem kicze)

widziales w buziola grach nowych wrogów? bo ja nie. To juz w moim starym porzuconym Mario & Luigi jest więcej innowacyjnosci niz w mario forever.

W tej grze którą tu dałem nie będzie raczej nowych wrogów. Jest to gra multiplayer i gra będzie polegać na rywalizacji między graczami...

Silnik? a co z nim nie tak przepraszam?

 

(Ranmus ma nowego avatara?! łoo! xD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Buziol ma tylko jednego klona mario ktory faktycznie jest cos tam wart, i szczerze to mario forever nie wciągnęło mnie na dłuzej niz 15 min. ...widziales w buziola grach nowych wrogów? bo ja nie. ...
Już nie przesadzaj. Mario Forever jak na grę zrobioną w takim MMF, który nie słynie z super silnika, jest grą bardzo dobrą, co widać po tym, że zdobyła popularność nawet za granicą. I jeżeli grałeś w to tylko 15 minut, to nie dziw się, że mało widziałeś, bo dopiero w kolejnych światach zaczyna się innowacyjność. Natomiast reszta z jego mariowatych gier nie jest kiczami. To są po prostu malutkie minigry, więc nie ma co tu porównywać, bo nie ma wspólnej płaszczyzny.

 

Silnik? a co z nim nie tak przepraszam?
Zbyt mało dynamiczny, tak samo jak ta poprzednia gra, nie pamiętam nazwy. Przydałoby się przyśpieszenie gdzieś o 20%. Ogólnie silnik nie jest zły, tylko po prostu ... zbyt standardowy co jest jego główną wadą, ponieważ na GMC jest wiele takowych do pobrania i jeszcze ze źródłami, więc przydałoby się czymś wyróżnić na tle innych, bo praktycznie każdy może zrobić podobne Maro w 5 minut.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było :P silnik pisałem sam.

Mało dynamiczny? a grałeś w orginalne maria? one są mniej więcej zbliżone do tego co ja mam. Właśnie te sztywne skakanie jak w innych mariach to jest istna masakra (mam na myśli klony).

No cóż, zobaczymy jak już dojdzie element rywalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mało dynamiczny? a grałeś w orginalne maria? one są mniej więcej zbliżone do tego co ja mam.
Grałem chyba w praktycznie wszystkie mariany (prócz tych z GBA, NDS i NGC, bo to już nie moja era). U ciebie chodzenie i skok jest ciut wolniejszy. Zrób opcję full screena, to ocenie jeszcze raz, bo może to tylko złudzenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Gra się dość dobrze, fajnie może być z kilkoma graczami, ale grałem samemu. Mario porusza się za wolno, nawet z przyciśniętym klawiszem biegu. Dodaj jeszcze:

- jacyś wrogowie by się przydali, ale to będzie w pełnej wersji :P

- powerupy!

- możliwość grania offline

 

8/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga. Gra ma już cel, jeszcze jej tu nie umieszcze :P ale mogę śmialo powiedzieć że gra odkąd ma swoj cel jest ciekawa i to bardzo :D fajnie się gra krótko mówiąc.

Celem jest walka z innymi graczami o gwiazdki pokazujące się na planszy i odbijające się od wszystkiego do okoła :D

doszedł jeden nowy move :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie zostały wykasowane.

Tak, ale jest też sporo nowych bugów - używanie tego kopnięcia w czasie lotu. Poza tym gra się przyjemnie

 

wiele z nich już naprawiłem :D

Ja gralem przez neta z bratem tongue2.gif i on stowrzyl server lacze sie wszystko ok ale go nie widze :| a on mnie widzial

 

FireWall wyłączyc.

 

EDIT:

http://www.gmclan.org/up199_4_Mario_Crossing_ClientStar.html

http://www.gmclan.org/up199_4_Mario_Crossing_ServerStar.html

 

teraz macie ten nowy ruch, wykonuje się go za pomocą num6 gdy gwiazdeczka w rogu ekranu się zapali.

na serwerze nalezy wcisnąć Enter i wpisac /start Star i wtedy zacznie się minigra.

Gwiazdke wrazie gdyby jakims cudem sie bloknela "resetujemy" Backspacem na serwerze.

 

Chyba wszystko narazie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! Mam buga. Założyłem grę, dołączyłem się i wyłączyłem klienta z procesów (co miało symulować nagłe rozłączenie gracza bez wysłania powiadomienia że chce wyjść) i co widze? Gracz po 5 minutach dalej jest w grze pomimo że klient jest wyłączony :) Pozdrawiam.

 

I jeszcze coś, nowa mapa jest badziewna xP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...