Skocz do zawartości

Zablokowane Rysowanie sprite o wymiarach + pozycja


Fervi_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przejrzałem na szybko dokumentacje o Sprite na GMClan i joł joł gejs i nie znalazłem informacji o tym jak rysować sprite o konkretnych wymiarach zdefiniowanych (x1, x2, y1, y2). Jakaś jest funkcja?

 

A dwa, czy GM przechowuje jakoś wartości procentowe ekranu? Czy trzeba to obliczyć z proporcji? (np. 80% z width i blablabla)

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytam o JSON. Jak zrobilibyście Deck? (Talię kart)?

 

Osobiście myślałem o użyciu DS-List, ale mam problem jak wyciągnąć z niego ostatni lub pierwszy element (obojętne XD). Jak ktoś ma przykład to chętnie Was pobłogosławię (próbowałem różnymi sposobami, ale nie idzie) (+ usuwanie tego elementu)

 

Bardzo fajnie jakby ktoś się zgodził pomóc w projekcie, a przez pomoc mam na myśli podpowiedzi na GG (nie pisanie za mnie, chyba, że ktoś chce). Zawsze można trochę czasu spędzić na rozmowach :D

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny mikro problem :P

 

sprite_index i indeks sprite :P

 

Mam powiedzmy spr_test0 i spr_test1

 

po wpisaniu spr_test0 dostajemy indeks sprite (tak samo spr_test1)

 

Co, jeśli nie mamy nazwy sprite, a wiemy, że to spr_test + i?

 

Jak zrobić tak, by sprite_index dostając coś w stylu spr_test+i przerobił go, dostał indeks sprite i przypisał?

 

Działa, jak zwykle dostaję / znadjuje odpowiedź 20 sekund po napisaniu posta

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś innego.

 

Za pomocą http_post cośtam mogę ostatecznie wysłać zapytanie POST i otrzymać wynik.

 

Jednak jak wykonać wynik, tzn. dostajemy zwrotną informacje

show_message("lel");

 

I jak to wykonać?

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, musisz pamiętać, że dane które dostajesz zwrotnie to zwykły string więc tak czy siak musisz jakoś te dane odczytać i zapisać do zmiennych. I tak, to też się zalicza do parsera.

Jak chcesz odbierać dane z neta musisz mieć parser.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak się podpytam. Chciałem sprawdzić działanie dźwięku i na nowym systemie audio nie ma go, na starym jest. Nowy wygląda na lepszy (OGG) a każdy MB się liczy, ale no ... nie działa. Od czego to zależy? (kodeki wgrane).

Nowe funkcje do dźwięku są (ciekawe czemu gra się kraszuje jak się z niej wychodzi :P)

Czyszczenie projektu zdało sprawę ...

 

Zastanawiam się czy można ustawić jakość grafiki i dźwięku w zależności od platformy ...?

 

Fervi

 

PS. Zauważyliście, że zawsze GM jest w kwestii dźwięku w tyle? Kiedyś obsługiwał MP3 gdy był OGG, a teraz OGG gdy jest znacznie lepszy OPUS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zapytam. Jak to jest z tymi licencjami Game Makera.

 

Kiedyś na HIB były te kody i je kupiłem. Jest w zasadzie w miarę wszystko ok, gdyby nie to, że nie wiem co z tą wersją Androidową. Używałem jej, więc działała, ale teraz jest tylko Android (Test), a jeśli dobrze rozumiem - wersje testowe mobilniaków są za free, a eksport itd. jest płatny (?)

 

Napiszcie czy u Was jest normalnie czy mam pisać wiadomość do Yoyogames

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby eksportować na andka musisz mieć wersję pro i moduł androida

 

No mam wersję Pro, ale bez Andka. Mam też (ale to staroć, może nie działać) - obsługę Tizena (kiedyś dawali). Tę wersję GM widzi w swoich modułach, ale nie mam możliwości kompilacji na to.

 

Będę musiał szturmować jojo ;) Dzięki

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...