Skocz do zawartości

Blender i Unity - Problem z rotacją [Rozwiązanie]


Rekomendowane odpowiedzi

Jest to temat poświęcony rozwiązaniu błędów z rotacją i/lub skalą modeli zrobionych dla Unity w Blenderze.

Jeżeli chcieliście zrobić jakiś model, pewnie nie raz spotkaliście się z błędem, że wasz model w Unity ma zrobioną rotację,

a ustawienie wartości do 0 powoduje np. położenie go na bok.

 

Jest na to prosty sposób:

Pobieramy Dodatek:

Download

 

Instalacja:

Wypakowywujemy go do:

C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\ [Twoja Wersja] \scripts\addons\

albo

Otwieramy Blender:

File->User Preferences->Add-ons->[install from file...]

W__czenie_Dodatkaa06a7.jpg

2. Aby włączyć wtyczkę:

1) Otwieramy File -> User Preferences-> Add-ons

2) W szukajce szukamy "Unity Tools"

3) Zaznaczamy kwadracik po prawej

4) [save User Settings]

 

3. Aby użyć w model modzie, w menu klikamy na zakładkę Misc -> Unity Tools -> Simple Rotation.

4. Zapisujemy nasz model, a w Unity będzie się nam wyświetlał poprawnie.

Jak_u_y_.jpg

Jeżeli rotacja jest zachowana ale jest lekko zdeformowany:

[ Object -> Apply -> Scale ]

Po tych wszystkich zabiegach wasz obiekt powinien mieć skalę: [1,1,1] i Rotację [0,0,0] i wszystko działa :)

 

Dajcie znać czy się przydało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...