Skocz do zawartości
pankracy

Światło i cień

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

 

Ktoś mi powie jak uzyskać podobny efekt jak na screenie?

Tak.żeby to światło podążało za bohaterem,to bardzo dobre do lochów,zamku

 

mqdefault.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka sposobów, najprostszy to:

w Step bohatera/Światła:

GML
obj_light.x = obj_player.x;

obj_light.y = obj_player.y;

lub

w Step Światła

GML
move_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jest kilka sposobów, najprostszy to:

w Step bohatera/Światła:

GML
obj_light.x = obj_player.x;

obj_light.y = obj_player.y;

lub

w Step Światła

GML
move_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);

 

 

Dziekuje Baca.Potestuje tą metode;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jest kilka sposobów, najprostszy to:

w Step bohatera/Światła:

GMLobj_light.x = obj_player.x;

obj_light.y = obj_player.y;

lub

w Step Światła

GMLmove_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);

 

 

No kiepsko to wygląda,albo ja złego sprita dobrałem,żeby podążał jako właśnie takie światło za bohaterem..jak na tym screenie..

bo o co chodzi..o to,że sceneria jest przyciemniona,a ja jestem rozjaśniony trochę i wszystko i za mną trochę elementów też..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×