Skocz do zawartości

Angels Downfall


Gibki Kaktus

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

bardzo fajnie to zaczyna wyglądać, tylko trzeba popracować nad czytelnością, żeby postać i pierwszy plan wyraźnie odznaczał się od tła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zazwyczaj dobrym wyjściem jest mieć teksturkę wielkości 2 razy większej(lub 3 razy większej) od siatki aby powtarzalność nie była aż tak bolesna.

Jeżeli to tileset to bez problemu.

Jeżeli to wszystko to obiekty(czego cóż, odradzam) to zawsze można każdy kawałek walnąć w kolejnej klatce na zasadzie:

[0][1]

[2][3]

(Cały kwadrat to tekstura 2x2 grid)

I po prostu ustawić image_index zależny od pozycji:

GML
image_index = (x div szerokosc_siatki mod 2) + 2*(y div wysokosc_siatki mod 2);

Oczywiście jeżeli tekstura jest szersza niż 2 kratki lub wyższa, zamieniasz 2 na odpowiednią liczbę, gdzie pierwsze dwie 2'ki to szerokość a ostatnia to wysokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...