Skocz do zawartości
Danieo

Wydajność gier stworzonych w GM:S

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Nie sądziłem, że kiedykolwiek jeszcze udzielę się o GM ale mam do was pewne pytanie. :D Jak zapewne wiecie w HumbleBundle jest dostępny do zakupu GameMaker: Studio Pro, jednak zanim dokonam zakupu chciałbym się dowiedzieć jak "dobre" są gry od strony optymalizacji. Wiem, że to jak chodzi gra zależy od wielu aspektów (jakości kodu, ilości obiektów itd.), jednak interesuje mnie jak wygląda ta wydajność od strony silnika. Czy sam silnik nie tworzy ciężkiego kodu gry? Czy ktoś porównywał gry 2D stworzone w GM do np. gier 2D stworzonych w Unity czy innych silnikach?

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne jak gówniany kod napiszesz w GM będzie szybciej działał od pustego runnera w Unity.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Póki nie zaczniesz dłubać 3d i bazodanowych to GM nie strzeli focha.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×