Skocz do zawartości

[3D] draw wall


GiedeK

Rekomendowane odpowiedzi

Boczne bandy:

if point_distance(x,y,camerad.x,camerad.y)>global.dystans
exit
d3d_draw_wall(x-0,x+320,y,y,30,0,background_get_texture(reklama4_L),1,1)
 

 

Powstaje z tego prosta linia z moim obrazkiem

1.png

 

Problem jest zakrętami…

Nie potrafię zrobić ¼ koła, czy da się to jakoś zrobić :)  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...