Skocz do zawartości
hgter

GM:Studio 1.4 Professional - Android Testing

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Sprawa dotyczy GM:Studio 1.4 Professional BEZ eksportu na Androida.

 

Wcześniej wyglądało to tak, że mogłem bez jakiegokolwiek problemu sprawdzać działanie projektów na urządzeniach z androidem podpiętych kablem. Po ustawieniu Targetu na Androida program był przerzucany na urządzenie, yoyo.runner był instalowany i po chwili wszystko ruszało.

 

Natomiast po aktualizacji do najnowszej wersji już niestety nie działa (po odinstalowaniu i czystej instalacji tak samo).

 

Znaczy program jest kopiowany na urządzenie (które na 100% jest rozpoznane), ale na tym koniec. Nigdzie w konsoli nie widzę wydanego polecenia kopiowania i instalacji yoyo.runnera. Stary nie działa (sprawdzone na jednym urządzeniu) a nowy się nie pojawia (sprawdzone na drugim).

 

Grzebię, grzebię i kurczę nic. Znalazłem coś takiego:

http://bugs.yoyogames.com/print_bug_page.php?bug_id=16725

 

ale tam twierdzą, że w najnowszej wersji powinno być ok. A właśnie w najnowszej wersji jest problem.

 

Po odinstalowaniu wszystkiego i zainstalowaniu starszej wersji jest ok (bez jakichkolwiek zmian z mojej strony - po prostu się uruchomiło).

 

 

Może ktoś ma jakiś pomysł w jakim kierunku pójść?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz zaktualizowane SDK?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też bym poszedł w aktualizację SDK. 1.4.1474 może wymagać API do Androida 5.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Wybaczcie, że reaguję z opóźnieniem, ale choroba nie wybiera.

 

Zrobiłem jak radziliście, ale niestety nic to nie zmieniło. W konsoli wyglądało to tak jakby GM wysyłał kod aplikacji (i po sprawdzeniu był on na urządzeniu), ale nie instalował nowego yoyo.runnera (jego nie było).

 

 

Tak czy siak zakupiłem właśnie export na androida i po zaktualizowaniu licencji GM się zrestartował, dociągnął coś z sieci i po starcie.... bezproblemowo jednym kliknięciem uruchomiłem apkę na tablecie.

 

Czyli problem był jednak nie w sdk tylko w samym GM. Teraz jest mi to co prawda obojętne, bo i tak mam ten export, ale muszę powiedzieć, że to naprawdę niefajne. Teoretycznie kupując Pro mogłem testować apki na urządzeniach (i działało to bez problemu) a tu nagle w którejś wersji wycięli. Mam nadzieję, że to był po prostu błąd, a nie celowe zagranie - bo jak tak to mocno kijowe z ich strony. Nie dość, że ceny poszły w górę to jeszcze takie coś.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A kontaktowałeś się z supportem? Kupując licencję przysługuje Ci wsparcie techniczne z ich strony, w menu Help masz opcję Helpdesk :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najzabawniejsze, że nawet mi to przez myśl nie przeszło:) Jestem nieprzyzwyczajony do posiadania "wsparcia".

 

Teraz, skoro i tak mam moduł exportu, problem sam się rozwiązał. Ale pewnie gdyby nie to, rzeczywiście musiałbym do nich pisać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem, to rozwiązaniem jest właśnie "update license". Jeśli dobrze pamiętam, to problem bierze się z dorzucenia nam YYC, a po samej aktualizacji GM do 1.4 brakuje jakichś plików do tych modułów i może się coś krzaczyć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×