Skocz do zawartości

Android - kilak bezsensownych pytań


MaxGaming

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o robieniu gier na mobilki w Full HD? Bo chce zacząć nowy projekt i nie wiem, czy nie zrobić w Full HD, ale wtedy muszę zrobić wybór rozdzielek, bo raczej RAM padnie w zwykłych urządzeniach, nie?

I jak to jest z wczytywaniem w Androidzie, można zrobić jakoś, żeby z folderu z grą wczytywało potrzebne pliki tak jak na windows?

Wtedy muszę wrzucić przed kompilacją w Included Files, czy jak?

I czy wbudowany system multi w GMS działa na Andku? I czy polecacie używać jego, czy jest jakiś inny, lepszy silnik multi, który chodziłby w GMS na Androidzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym HD to warto poczekać jeszcze troszkę na grafiki wektorowe i na nich próbować to robić. A multiplayer działa na każdej platformie poza HTML5.

 

Postaraj się po napisaniu przeczytać to co napisałeś, bo ciężko się rozczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki.

Przepraszam, wiem, że to nie jest wytłumaczenie, ale na szybko pisałem :)

A w jakiej rozdzielczości Wy robicie gry na Androida? Czy może w kilku robicie?

I jak mam w SDK(chyba to jest SDK) wybór tych paczek do pobrania do różnych wersji Androida, to jakie pobiorę pod takie wersje Androida mi GMS skompiluje? Czy GMS kompiluje tylko pod wybrane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...