Skocz do zawartości
FxPro

Przyszłość GM

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewien czy pisze w odpowiednim dziale jeżeli nie to przepraszam.

Chciałem zapytać użytkowników czy tworzenie gier w 3D przy użyciu GameMakera jest opłacalne i czy ma jakiś sens,

oglądając filmy zagranicznych użytkowników Gm miał duży potencjał ale czy to jest prawda?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I raczej nie będzie sensu nigdy. GM chce mieć swoją niszę w 2D, zostawiając miejsce dla 3D Unity.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wszyscy mówią tu o Unity 3D, moje pytanie wzięło się od tego że na pewnym forum użytkownicy Unity wyśmiewali GM, ja jednak sądze że GM to ciekawy silnik ale jak widzę będę musiał przejść na Unity aby moje modele do czegoś się przydały :D.

Chciałem się jeszcze zapytać czy do Unity potrzebne jest tylko C# ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bo GameMaker nie nadaje się do 3D. Nie został stworzony z myślą o nim.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niby jestem uparty, ale po co męczyć się z czymś gdzie nigdy nie uzyskam efektów o jakich myślę

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Unity3D to prosta przyjemna i szybka praca. GM to trudna, bardzo długa droga przez mękę, oczywiście jeśli chodzi o samo 3D.

Co do JS ja pisze w obu, ale bardziej cenie sobie C#, łatwo da się nauczyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli 2D, to dobrze ogarnąć GM'a czy Enigmę

 

Do 3D raczej niespecjalnie - da się, ale czy jest sens? :P

 

Fervi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

do gier 3D mocno okrojonych myślę, że GM się nadaje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
do gier 3D mocno okrojonych myślę, że GM się nadaje.

Nadaje się do średnich gier , lecz jeśli chcesz zrobić coś optymalnego .... to trochę czasu ci zejdzie .

 

Lecz jest to możliwe .

 

 

Unity to dobry wybór gdyby nie cena , choć przyznam że dawno jej nie sprawdzałem .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nadaje się do średnich gier , lecz jeśli chcesz zrobić coś optymalnego .... to trochę czasu ci zejdzie .

W GM nie da się zrobić nic optymalnego w 3D.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
W GM nie da się zrobić nic optymalnego w 3D.

Nie wiem dlaczego tak myślisz , ale każdy może mieć swoje zdanie .

 

 

Doświadczenie z 3D w GM miałem już od pierwszych wersji , kilka projektów tworzę do dziś .

 

Kości i teren 3D jest ciężko zoptymalizować ale się da.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie miałeś doświadczenie z 3D w innych programach, ale teraz trochę porównujesz samochód do drezyny. Może i oba jeżdzą, ale niestety jeden pojazd jest bardzo ograniczony...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To co w Unity zrobisz w kilka minut w GM musisz poświęcić kilka dni. Pracowałem w GM ja i w unity w 3d to wiem jak to jest.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
To co w Unity zrobisz w kilka minut w GM musisz poświęcić kilka dni. Pracowałem w GM ja i w unity w 3d to wiem jak to jest.

Na odwrót: "To na co w GM poświęcisz kilka dni, w Unity zrobisz w kilka minut." Nie wszystko co zrobisz w unity można zrobić w GM, a na odwrót da radę. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×