Skocz do zawartości

Polish Skijump 2D


Maniek

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Polish Skijump 2D

 

Gatunek: skoki

 

Opis: Zainspirowany bardzo dobrymi skokami naszych reprezentantów postanowiłem napisać grę o skokach ;) Gra powstawała 3 dni, puki co nie ma dźwięku i jest jedna plansza ;)

 

Download: http://baginski.mateusz.2lo.pl/POLISH_SKIJUMP/

 

Autorzy:

Programowanie: Maniek

Fabuła: Maniek

Grafika: Maniek

Muzyka: Maniek

Screeny:

zrzutekra_ehwaxee.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra powstawała 3 dni, puki co nie ma dźwięku i jest jedna plansza smile2.gif

Przeczytajcie to i zapamiętajcie jak nie zachęcać do swojej produkcji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jak dla mnie nie grywalna. Przede wszystkim należy powiększyć grafikę tak, aby dało się cokolwiek zobaczyć. Ponadto nie ogarniam tego systemu lądowania, bo nawet jeśli skoczek upadnie to powinno mu się obniżać noty sędziowskie, a nie wyjeżdżać z dyskwalifikacją. Co do tego lądowania jeszcze to zdecydowanie powinno być ono łatwiejszym elementem, gdyż większość skoków kończy się upadkiem, a to raczej mało realne i z pewnością nie zachęca to do dalszej gry (przynajmniej w moim wypadku). Na koniec chciałem zauważyć niemiłosierne przycinki podczas gry co raczej nie jest winną mojego komputera, gdyż z nie takimi tytułami sobie spokojnie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lądowanie rzeczywiście trudne, tylko czym trudniej tym bardziej realistycznie. Dlatego BF, czy HAWX nie jest symulatorem ;)

Skoczek potrzebuje lat treningu ;)

 

Niekoniecznie się z Tobą zgodzę, zauważ jak zrealizowane jest lądowanie chociażby w DSJ, im dalej tym trudniej wylądować i to jest jak najbardziej prawidłowe. Jak dla mnie zdecydowanie trudniejszy powinien być system lotu (tak jak jest w rzeczywistości), a jeżeli lądowanie, gdyż lądowanie to tak naprawdę dużo prostsza sztuka do wypracowania, a jeżeli technika lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^ aniżeli* ;___;

 

Nie ogarniam zbytnio, od czego zależy przechył - ten bez ruszania strzałkami - tutaj, ani od czego zależy długość lotu, bo parę razy śmiesznie blisko skoczni wylądowałem. Ale też się zbytnio nie przyjrzałem.

Trudno wylądować, ale po każdej porażce chciało mi się próbować jeszcze raz.

 

Grafika taka sobie.

Chomiki liczą te punkty strasznie długo.

 

4/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^ aniżeli* ;___;

 

Nie ogarniam zbytnio, od czego zależy przechył - ten bez ruszania strzałkami - tutaj, ani od czego zależy długość lotu, bo parę razy śmiesznie blisko skoczni wylądowałem. Ale też się zbytnio nie przyjrzałem.

Trudno wylądować, ale po każdej porażce chciało mi się próbować jeszcze raz.

 

Grafika taka sobie.

Chomiki liczą te punkty strasznie długo.

 

4/5

Od prędkości wyskoku(im bliżej końca rampy tym szybciej), bez wybijania sie leci sie malo. Przechyl i jego sila liczona jest na podstawie kierunku i sily wiatru(tutaj niecko przesadzilem xD). Im lepsze wybicie i wiatr tym dalej sie poleci a trudniej ląduje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2-3 skoku zaczyna się wieszać niemiłosiernie (wtf), jak się odświeży stronę to śmiga idealnie przez kolejne 2 skoki i potem znowu, i tak w kółko :/

Odpowiednia pozycja w czasie lotu w ogóle cokolwiek daje? Jak są noty liczone?

 

Poza tym fajne całkiem, bardzo lubię taki styl graficzny jeśli chodzi o skoki narciarskie, kiedyś było dużo takich podobnych gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2-3 skoku zaczyna się wieszać niemiłosiernie (wtf), jak się odświeży stronę to śmiga idealnie przez kolejne 2 skoki i potem znowu, i tak w kółko :/

Odpowiednia pozycja w czasie lotu w ogóle cokolwiek daje? Jak są noty liczone?

 

Poza tym fajne całkiem, bardzo lubię taki styl graficzny jeśli chodzi o skoki narciarskie, kiedyś było dużo takich podobnych gier.

Podczas lotu - nie. Podczas lądowania - tak.

Też zauważyłem ten bug na słabszym komputerze z Windows. Na Firefox/Chrome na Linux x64 nie wsytępuje(pewnie jakiś memory leak). Postaram się go naprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...