Skocz do zawartości

Po zabiciu 10 wrogów przejdź do kolejnego levelu(roomu)


Rekomendowane odpowiedzi

kurka nie wiem gdzie to mam wklepac...mam obj_bullet, obj_zombie(wrog) i obj_player. wklepalem w obj_zombie i nic sie nie dzieje

 

Create - zabojstwa = 0;

Step - if (zabojstwa >= 10){room_goto(rm_gameover);}

Colission.obj_bullet - zabojstwa += 1;

 

Jeśli jak zabijasz zombie I usuwasz je z room-u, I masz jedynie 10 zombie - to znaczy ze nie ma wrogów żeby ta akcja została wykonana.

Wklej w obj_player.

 

Albo możliwe za każdym razem gdy tworzysz zombie twoje zabójstwa się resetują przez kod w Create.

 

 

Najlepiej wklej wszystko w obj_player oprócz Colission.obj_bullet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRACZ/KONTROLER:

 

EVENT CREATE/ROOM START:

 

EXECUTE CODE:

 

GML
global.zabojstwa = 0;

 

EVENT BEGIN STEP/STEP/END STEP:

 

EXECUTE CODE:

 

GML
if global.zabostwa == 10

{

room_goto_next;

}

POTWOREK:

 

MOMENT GDZIE POTWÓR GINIE (powinieneś mieć tam instance_destroy):

 

EXECUTE CODE:

 

GML
global.zabojstwa+=1;

 

 

 

__________________________________________

Tak posłuchałem waszych świetnych rad

i uczę się "dobrych nawyków" w programowaniu :D

@Misiek999 Nie chodzi o ciebie ;)

__________________________________________

 

 

[Do pytającego]

Jak to ma być? Ta butelka ma coś robić? Bo z tego co wynika jest tak:

 

1) Jest sobie gracz

2) Są potworki

3) Gracz zabija 10 potworków

4) Idzie do następnej planszy

 

Coś jeszcze do tego? ^^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...