Skocz do zawartości

Magick & Keys 2014


Matrix_

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Magick & Keys 2014

 

Gatunek: przygodowa

 

Opis:

 

Rozwinąłem fabułę i zwiększyłem opis gry

 

Alpha v.2

~~DOWNLOAD~~

Poziom testowy, każdy przeciwnik do przetestowania, generowana trawa.

Różna kolor krzewów. Ruszające drzewka i kilka skrzynek do otwarcia.

 

 

Rozgrywka:

Sterujemy bohaterem, który jest magiem. Ma do wyboru różne umiejętności, rzucanie zaklęć, strzelanie z łuku itp.

 

Aby przejść kolejne poziomy musimy zdobywać kluczyki aby otworzyć, bramy, drzwi itp.

Klucze mogą się znajdować się albo w skrzynkach, albo zdobycie ich na innym poziomie, a później wracamy....

 

Podczas gry będą nas atakować różni wrogowie:

- gobliny, wiedzmy, pająki

- oraz inne niepodobne do widocznych w grach do dzisiaj

 

W kilku misjach prawdopodobnie będziemy mieli możliwość latania na miotle i zabiciu wielu przeciwników...

 

Podczas rozgrywki będzie nam towarzyszyć muzyka, chodzące owady po ziemi oraz przelatujące ptaki oraz ruszający się bohater...

 

Będzie zrobiony system ulepszania umiejętności bohatera. Będziemy mieli możliwość zwiększenia:

- ilości many / zdrowia

- obrażeń AD i AP

- prędkości naciągania z łuku oraz jego bonusu przez dłuższy czas naciągania

- odporność AD i AP

 

Fabuła:

 

Wątkiem głównym gry jest pokonywanie kolejnych przeciwników, znalezienie kluczy aby dążyć do prawdziwego piekła, aby pomścić ludzi zabitych przez zło...

 

Wątki poboczne:

- znalezienie uwięzionej dziewczynki wśród gęstwiny

- otworzenie tajemniczej bramy w której znajdziemy ciekawy bonus, odpowiednią kolejnością wciskania przycisków

- motyw z lustrami aby uruchomić kryształowe przejście... Należy tak ustawić lustra aby promienie słoneczne dotarły do kryształu...

 

Data Rozpoczęcia Projektu 30-12-2013 12:00

Data Zakończenia Projektu 20-06-2013 20:00

 

Autorzy:

Programowanie:
jasiek_209

Drzewa:
Wykorzystany Silnik "Ruszające się drzewa na wierze" by HuderLord

Fabuła:
jasiek_209

Grafika:
jasiek_209

Muzyka:
brak

 

Screeny:

19:19 30-12-2013:

q2c4.gif

* im dłużej naciągasz łuk, tym większe obrażenia zdajesz

** jeżeli naciągasz łuk, chodzisz wolniej

 

20:04 05-02-2014:

xfkr.gif

^^^Obrazek Czasem Ma Małe Opóźnienie^^^

Nowa grafika bohatera i przelatujących ptaków.

Polepszona grafika łuku i nasz bohater się kołysze.

 

yyzt.gif

 

3oe.gif

^^ Testy Nad Insektami w Tle ^^

Edytowane przez jasiek_209
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Zapowiada się bardzo ciekawie. Jedna tylko sprawa: w pierwszym gifie z łukiem ustawiłeś, żeby po normalnym odtworzeniu odtwarzał się do tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
jak zrobiłeś pocisk odbijający się od klocka? bo ten akurat element nie wygląda jakbyś go sam w 100% zrobił

 

Nie jest zrobiony pocisk odbijający się od klocka...

 

Zapowiada się bardzo ciekawie. Jedna tylko sprawa: w pierwszym gifie z łukiem ustawiłeś, żeby po normalnym odtworzeniu odtwarzał się do tyłu?

 

Przez przypadek to zrobiłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to moje drzewa? xD

 

Tak, dodałem w autorach :D Dobrze zrobiłem ?

 

Wytłumacz ich skręt kiedy bohater się porusza, który wygląda jak odbicie pocisku od ścianki.

 

W 1 obrazku od edycji , gdzie jest wszystko kwadratowe jest chwila przerwy i to lecą następne pociski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...