Skocz do zawartości

Lawless Bastards


szmalu

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Lawless Bastards (dzięki, Anty)

Gatunek: Gra wyścigowa

 

Opis:

Tak jak już wcześniej pisałem w innym temacie, jest to pierwszy mój "poważniejszy" projekt, poświęcam mu więcej pracy niż innym i myślę że nawet widać jakieś tam tego efekty. Musiałem zabrać się za coś takiego, ponieważ zawsze zazdrościłem tym Nikasom i innym Propom, że tak pracowicie siedzą i pracują zawzięcie nad jednym tytułem, który odnosi sukcesy i wszyscy ich lubią, podczas gdy ja zabierałem się co chwila za coś nowego i produkowałem masowo gnioty lub niedoróbki, mogące konkurować jedynie z grami Dyzmka.

Właściwie to pracowałem akurat nad sci-fi dungeon crawlerem, ale jako że męczyło mnie to trochę, postanowiłem jak zwykle przerwać prace i dla odprężenia się zrobić coś łatwego - tak powstał mój model jazdy samochodem, inspirowany jakimś starym przykładem z gmclanu. Gra docelowo ma powstać na androida (niestety nie wiem czy to wyjdzie, na moim staruszku już na tym etapie gra nie chodzi płynnie) i PC.

 

Ad rem. Trailer.

 

Jazda samochodem na losowo generowanych na bieżąco trasach w różnych lokalizacjach (m. in. miasto, przedmieścia, wieś, bezdroża, autostrada).

Nielegalne wyścigi i pojedynki.

Zdobywanie samochodów przeciwnika.

Wizualny tuning auta trochę.

Ruch uliczny o różnym natężeniu, żywe otoczenie.

Efektowna ucieczka przed policją, blokady, kolczatki, helikoptery.

Realistyczny model jazdy i kolizji.

Widoczne zniszczenia na pojazdach.

Kolekcjonowanie punktów karnych mocno.

Pościgi, wybuchy, rozpierduchy.

 

Przede mną jeszcze dużo roboty, gdy przyjdzie czas na pierwsze testy wrzucę demko.

 

Autorzy:

Programowanie: Ja + tematy na gmc i gmclanie

Fabuła: brak/na razie brak

Grafika: Darmowe dobrodziejstwa internetu, trochę ja.

Muzyka: na razie brak

Screeny:

gra.png

skrinkamera.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Samochody powiększę w takim razie, ale co z nazwą? Kombinuję coś ze słów

 

underground, chase, pursuit, run, wanted, bastards, lawless

 

Ale nic konkretnego mi nie wychodzi.

Lawless Bastards imo bestest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Main Theme

 

Bit własnoręcznie (niestety, bo nie mam jeszcze muzyka w zespole) zrobiony, jest to motyw przewodni gry. Powstał już do tego tekst i będę niedługo nagrywał ścieżkę wokalu, być może przy współpracy z kimś o odpowiednim głosie. Nie jest to oczywiście pokazana całość, tylko refren i jedna krótka zwrotka. Może jeszcze ulec modyfikacjom i pewnie ulegnie bo imho jest słabo na razie, chociaż kumplom się podoba xD Przy okazji zatwierdzony został tytuł gry.

 

"Yo, here we go, anything we do, we never make it slow

oh no, we make the show when we break the law ('cause we are lawless bastards)"

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezmiernie podbudowują mnie te pierwsze pochlebne komentarze, rzadko widuję je na gmclanie przy zapowiedziach, dziękuję :)

 

Co do gry - jetem mega fanem Most Wanted(tego old-school-owego, a nie tego gówna z 2012), a widzę, że się na nim trochę wzorowałeś.

 

Szczerze mówiąc, do tej pory nie grałem jeszcze w MW, ale dzięki temu komentarzowi właśnie zacząłem. Uznałem że skoro w jakimś stopniu obie gry wykazują podobieństwo do siebie, to wypadałoby poznać tę drugą, tym bardziej że to taki klasyk. Nie zawiodłem się, między innymi dlatego mniej intensywnie pracuję nad moją grą :D

 

Dobra, muszę pokazać coś nowego, żeby udowodnić, że jednak nie całkiem próżnuję.

lbekran.png

 

Słabej jakości zdjęcie szkicu ekranu głównego gry/okładki. Dodatkowo kawałek mojego kciuka.

Teraz pozostanie mi tylko czekać aż moja graficzka zamieni to coś w cyfrowe dzieło sztuki.

Tylko już bez kciuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jasne, ogólnie zniszczenia będą widoczne na samochodzie, (co będzie wpływało raczej na wygląd aut, a mniej na ich jazdę, bo to gra arcade, nie symulator) więc zbijanie świateł też będzie :)

 

Widzisz, mamy tak samo dobre pomysły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jasne, na ogólną wydajność samochodu zniszczenia będą miały wpływ, jednak nie będzie to tak szczegółowe jak w symulatorach jazdy.

 

W zasadzie nic nowego do pokazania nie mam, ale informuję że prace wciąż trwają, przez ostatnie parę tygodni w wolnym czasie poprawiałem błędy i model jazdy, tak, żeby gra była bardziej płynna i dynamiczna. Straciła przez to nieco na realizmie, ale moim zdaniem gra się teraz o wiele przyjemniej. Teraz zajmę się systemem zniszczeń aut, potem zrobię udźwiękowienie, poprawię światła, usprawnię nieco ruch uliczny, dodam przeciwników i ich AI i wypuszczę wtedy pierwsze demko. To będzie fajne demko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow wow, bardzo fajny obrazek, ta gra byłaby super gdyby tak wyglądała :D Nawet chętnie bym gdzieś w grze użył tej grafiki, gdyby była w innych rozmiarach.

Nie ma gry, są fanarty :P

 

wgniecenie.png

 

Nowy system wgnieceń, rozwiązanie inspirowane przykładem użytkownika m@rcixxx, któremu serdecznie z tego miejsca dziękuję

(temat tu)

 

chodzi konkretnie o użycie texturowanych primitivów, nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje w GM, a teraz jest i w dodatku działa w grze, super (y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łap na zachętę jedną gwiazdkę :D Póki co słabo to wygląda :dots:

 

 

Jak ja to uwielbiam na forach <3 skrytykowałem w innym temacie twoją pracę, która faktycznie mi się nie podobała, to od razu poleciałeś na mój profil i pierwszą z brzegu moją pracę zjechałeś, ale mi się oberwało za to ;)

 

Chyba że źle oceniłem sytuację i faktycznie ci się nie podoba, w takim razie wskaż dokładniej co powinienem poprawić, a wezmę to pod uwagę, obiecuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja to uwielbiam na forach <3 skrytykowałem w innym temacie twoją pracę, która faktycznie mi się nie podobała, to od razu poleciałeś na mój profil i pierwszą z brzegu moją pracę zjechałeś, ale mi się oberwało za to ;)

 

Chyba że źle oceniłem sytuację i faktycznie ci się nie podoba, w takim razie wskaż dokładniej co powinienem poprawić, a wezmę to pod uwagę, obiecuję.

Dodaj cienie :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucząc się zrobiłem fanarta:

BuHZLqT.png

 

gdyby całość wyglądała tak jak ten Twój fanart, mogłoby być całkiem całkiem

 

ale tak nie jest

 

dołóż jakąś fabułę też, bo co to za gra bez fabuły

później o wiele łatwiej będzie elementy silnika ze sobą łączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za gra bez fabuły? Nie trzeba daleko szukać, NFSy na przykład są prawie całkiem pozbawione fabuły a da się w nie grać.

Ale fabuła będzie, nieco bardziej rozwinięta. Przecież na razie zajmuję się gameplayem i silnikiem gry, ogólny zarys fabuły mam w głowie, ale jeszcze nie czas żeby pracować nad jej szczegółami. I w jaki sposób miałoby to ułatwić "łączenie elementów silnika"?

 

Co do tego obrazka - wiem, że niestety gra tak nie wygląda (nad czym ubolewam). Wyglądać tak nie będzie, ponieważ:

 

1) nie umiem tak

2) modele aut jak i cała reszta musiałaby być w 3d

3) utrzymuję grę w innej stylistyce niż ta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pytań

 

Nie chciało, mi się rozpisywać ale bez cieni mam wrażenie, że wszystko się ze sobą zlewa, jak by zrobił to jak na fan arcie Wojzax'a to wyglądało by to o niebo lepiej. Plus to, że wszystko na ostatnim screen'ie jest rozmyte, szczególnie tekstury domu, i wygląda to paskudnie. Myślę, że lepsze tekstury znalazłbyś na Cgtextures lub jakiejś innej stronce. Lampy w samochodzie mogłyby oświetlać teren, a nie tylko wyglądać jakby oświetlały.Najgorzej wygląda ta pixel'owa czcionka na liczniku prędkości. Uważam, że gra ma wielki potencjał, pracuj dalej. Ale bicik wyszedł ci świetnie w sam raz do takiej gry. Dałem taką ocenę, gdyż od takich projektów wymaga się więcej niż od zwykłych "kacz de kałnóf". Nazwa gry jest bardzo chwytliwa.

 

Ale oceniałem tylko grafikę, gameplay może być świetny, czekam na demko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...